Compania, cu o istorie de aproape 100 de ani în Germania, a decis la finalul anului trecut să se concentreze pe extinderea rețelei Penny Market intr-un format nou.
La sfârșitul anului trecut, acționarii au decis ca activitatea grupului să se concentreze în viitor pe dezvoltarea business-ului de discount, astfel că pentru anul 2016, planurile pentru Penny Market în România vizează continuarea extinderii rețelei, până la 200 de magazine și modernizarea altor 50 de magazine existente, începând cu toate unitățile din București și Oradea.
Noul design va fi implementat in toate magazinele din rețea până la sfârșitul anului 2018.
Din zona produselor disponibile la vrac, clienții Penny Market vor putea achiziționa dulciuri și snacks-uri, produse congelate – legume și pește, hrană pentru animale de companie, dar și patru sortimente de vin.
„În prezent, grupul nostru cu o echipă locala de 3.549 de angajați, merge in continuare pe drumul creșterii profitabile si sustenabile in Romania. Focusul nostru este pe de o parte identificarea oportunitatilor oferite de expansiunea organica, si pe cealaltă parte, optimizarea și dezvoltarea continuă a rețelelor de distribuție”, a declarat Daniel Gross, Managing Director Rewe România.
Odată cu reamenajarea în noul format a tuturor magazinelor, din București și Oradea, Penny Market își așteaptă clienții cu o multitudine de oferte si promoții, pregătind câteva zile pline de evenimente și surprize pentru aceștia.
Alături de cele 175 de magazine Penny Market, grupul Rewe mai operează în România 8 magazine XXL Mega Discount.