- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

O zi de reclama exclusiva pe Yahoo! Messenger costa 20.000 euro

07 Mar, 01:01 • Redactia DailyBusiness
Alka Grup va plati circa 20.000 de euro pentru exclusivitatea campaniei "Alka - O zi perfecta!", care va fi derulata prin serviciile Yahoo! Messenger si Yahoo! Insider, pe durata zilei de 8 martie.
O zi de reclama exclusiva pe Yahoo! Messenger costa 20.000 euro

Campania de promovare a fost realizata de catre firma de publicitate online Media Cafe si consta in afisarea in exclusivitate a bannerelor Alka in serviciile Yahoo! pe toata durata zilei de 8 martie. In valoarea campaniei sunt incluse si activitatile de design, strategie si PR.

Media Cafe este o agentie de publicitate online romaneasca care intermediaza vanzarea de spatiu publicitar pe Yahoo, MSN si You Tube catre advertiseri din Romania.

„Deocamdata suntem singurii din Romania care putem oferi aceste servicii, insa avem in Romania si o serie de parteneri. Exclusivitatea unei campanii se poate cumpara in functie de bugetul disponibil, minimul fiind de 8.500 euro”, a declarat pentru DailyBusiness managerul Media Cafe, Mihai Fanache.

Alte campanii derulate in Romania pe Yahoo Messenger au mai apartinut brandurilor Jacobs Ice Coffee, Vodafone, McDonald’s, BRD, Axe, a spus Fanache. Campania dedicata zilei de 8 martie este a doua campanie facuta de Alka prin intermediul serviciilor Yahoo!.

Publicul tinta sunt femeile tinere si dinamice, cu varste cuprinse intre 18 si 34 de ani. Concomitent, campania Alka se va mai derula pe inca 8 site-uri al caror public este preponderent feminin si pe un site dedicat stirilor din advertising.

Oficialii Media Cafe au spus ca se asteapta ca reach-ul (procentul de indivizi din publicul tinta, care intra in contact cu o campanie publicitara cel putin o data pe durata acesteia – n.r.) calculat pentru segmentul online al campaniei sa fie de circa 80%. Doar pe site-urile Yahoo!, reach-ul estimat este de 100%, conform lui Fanache.

Segmentul offline al campaniei va consta intr-o promotie in 250 de magazine si cateva hypermarketuri.

Mihai Fanache a declarat ca se asteapta la circa 12 milioane de afisari ale bannerelor campaniei Alka pentru data de 8 martie, pe serviciile Yahoo! Messenger si Yahoo! Insider. Pentru site-urile suplimentare cuprinse in campanie, numarul de afisari se va ridica la circa 1 milion.

In plus, campania va pune la dispozitie un spatiu virtual in care fiecare utilizatoare isi poate imagina o zi perfecta. De asemenea, utilizatoarele vor intra intr-o competitie cu premii.

In ianuarie, 4,7 milioane de utilizatori romani foloseau serviciile Yahoo!Messenger, insa numarul utilizatorilor unici nu este public. Conform unor estimari facute anul trecut, cand numarul total de utilizatori era de 2,5 milioane, circa 600.000 erau utilizatori unici. Diferenta dintre numarul de utilizatori unici si numarul total de utilizatori vine din faptul ca o persoana poate avea mai multe „identitati” (nume de utilizator – n.r.) diferite pe reteaua Yahoo.

Alka Grup este una dintre cele mai mari companii de pe piata dulciurilor. Compania ar putea ajunge la afaceri de 39 milioane de euro la finele acestui an, cu 30% mai mult fata de 2006, pe fondul dezvoltarii portofoliului de produse si a sistemului de distributie.