- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Posta Romana vrea sa faca profit din campaniile electorale

31 Oct, 13:51 • Redactia DailyBusiness
Compania Posta Romana a anuntat lansarea unui serviciu de publicitate numit Infoelectoral, dedicat partidelor politice si altor structuri implicate direct sau indirect in campanii electorale, pentru transmiterea de materiale informative, precizeaza Posta Romana.
Posta Romana vrea sa faca profit din campaniile electorale

Serviciul Infoelectoral prevede tarife de 20 lei pe kilogram pentru trimiterile distribuite in aceeasi localitate si 24 lei/kg in cazul trimiterilor distribuite la nivel national. Timpul de distribuire garantat este de maxim cinci zile de la data introducerii materialelor in reteaua postala.

Noul serviciu este disponibil exclusiv in timpul derularii campaniilor electorale.

Posta Romana detine in prezent o retea de peste 7.100 de subunitati postale distribuite la nivel national, distribuind saptamanal peste 8,5 milioane de trimiteri postale. Peste 550 de oficii postale din totalul de 1.200 subunitati postale informatizate sunt incluse in Virtual Private Network (VPN).

Compania este organizata in zece directii regionale de posta. Actionarii Postei Romane sunt Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei , avand 75% din pachetul de actiuni si Fondul Proprietatea cu 25% din pachetul de actiuni.