Caroli Foods Group lansează campania ”Probabil cel mai bine plătit job din marketing” pentru cea mai bună comunicare a gamei sale Maestro. Compania oferă creativului cu cea mai bună idee de promovare 10.000 de dolari lunar.
Câștigătorul va lucra doar 10 ore pe săptămână pentru implementarea ideii cu departamentul de marketing al companiei.
Juriul este format din 10 specialiști în marketing și comunicare: Cristian (China) Birta - Digital Expert, Andrei Cânda - Research Expert, Alexandra Dimitriu (Iavorschi) - Media Expert, Cristian Manafu - Digital Expert, Alexandru Negrea - Digital Expert, Mugur Pătrașcu - Marketing Strategy Expert, Anca Rancea - PR Expert, Adina Vlad - Research Expert, Tudor Cuciuc - Creative & Photographer și Laura Georgescu-Baron - Production Expert.
Campania ”Probabil cel mai bine plătit job în marketing” se desfășoară în perioada 26 septembrie 2018-15 februarie 2019 și este deschisă oricărui dorește să se implice în acest proiect.
”Această campanie se desfășoară, cu preponderență în mediul digital, având o componentă puternică de PR și susținută de participări la evenimente și prezentări în Universități selectate. Toate detaliile și condițiile de participare sunt prezentate pe site-ul: www.celmaibineplatitjob.ro”, a declarat Ana-Maria Băjan, Executive Director Marketing & PR al Caroli Foods Group.
Campania are 3 etape de desfășurare:
1. Etapa de subscriere și votare a ideilor (până la data de 3 ianuarie 2019), precum și
anunțarea celor mai potrivite minim 10 și maxim 17 idei de promovare (pe data de 05.01.2019);
2. Etapa de votare top idei (în perioada 05.01 - 29.01.2019) și prezentări live (pe 29 ianuarie 2019), precum și anunțarea celor 5 finaliști pentru job;
3. Etapa de recomandări (în perioada 30.01 - 10.02) și interviuri cu Board-ul Caroli Foods Group (pe data de 11.02.2019), precum și anunțarea persoanei care va obține probabil, cel mai bine platit job din marketing (15.02.2019)
Alături de Caroli Foods Group, echipele implicate în acest proiect sunt: Blind Carbon Copy Communications, Screen Native și H1 Artizans.
Caroli Foods Group este liderul pieței de produse preparate și ambalate din carne din Romania, atât în valoare, cât și în volum, oferind produse de calitate pentru toate tipurile de consumatori.
În prezent, portofoliul comun al Caroli Foods Group include 5 mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, însumând peste 200 de produse pentru toate gusturile.
Totodată, compania deține o fabrică în Pitești, depozite în toată țara, o flotă de peste 200 autoturisme, precum și o rețea importantă de distribuție.
Înființată în România în 1994, Caroli Foods Group a semnat un parteneriat de tipul joint-venture în 2010 cu Campofrio Foods Group, cel mai important Producător de Carne Procesată din Europa.
În 2014, după expansiunea companiei mexicane Sigma Alimentos ("Sigma") în Europa, aceasta a devenit singurul acționar în compania Campofrio.
Începând cu 1 Septembrie 2017, Caroli Foods Group este în totalitate parte integrantă din Sigma, ca urmare a achiziționării de către compania mexicană a pachetului de 51% de acțiuni, adițional celor 49% deja deținute prin intermediul Campofrio Food Group.
COMPANII, MEDIA & MARKETING
Probabil cel mai bine platit job in marketing
23 noiembrie 2018, ora 13:24
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din COMPANII
26 iulie 2022, ora 10:45 in Companii |
76 vizualizari |
0 comentarii
09 august 2022, ora 11:45 in |
7 vizualizari |
0 comentarii
18 iulie 2022, ora 10:51 in |
77 vizualizari |
0 comentarii
07 iulie 2022, ora 13:57 in |
79 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Revolut: 6 din 10 mileniali romani folosesc aplicatii financiare pentru a-si gestiona banii
- "Vânătoarea" de joburi a atins un nivel record anul acesta pe platforma OLX
- 40% dintre experții în HR estimează măriri salariale cu 5-10% în 2022 - studiu
- Angajatori de TOP Tech 2021: 75% dintre angajatori ofera joburi remote
- Piata muncii la final de pandemie: Salariile vor reincepe sa creasca, angajatii vor fi mai greu de recrutat
Ultima ora
- Cum poti divorta si partaja bunurile comune pe cale amiabila in Romania? (marti, 14:06)
- Mircea Varga este noul presedinte al Consiliului de Administratie al TEILOR Holding (joi, 10:39)
- Perturbarile lanturilor de aprovizionare ar putea costa economiile europene pana la 920 de miliarde de euro - Accenture (luni, 11:44)
- EY: 10 moduri prin care companiile isi pot reduce costurile cu energia si gazele naturale (joi, 13:49)
- Ionut Tanasoaica este noul CEO Electromontaj (joi, 13:40)
- Arctic dublează capacitatea de producție la fabrica din Ulmi, Dâmboviția (joi, 13:36)
- Xella vinde divizia de prefabricate din beton Macon (marti, 15:51)
- Arctic deschide in Romania un hub regional de piese de schimb care va deservi 23 de tari (joi, 12:29)
- Agroserv Mariuta: Afaceri de 68,4 milioane de lei in 2021, in crestere cu 40% (marti, 13:56)
- Razboiul din Ucraina si sanctiunile economice impuse Rusiei: temeri pentru o noua criza alimentara (joi, 11:45)