Berea românească Bucur, lansată în această vară de United Romanian Breweries Bereprod (URBB) în varianta blondă, la draught, se găsește acum și la rafturi, în ambalaj din sticlă, în două variante, blondă și brună.
Bucur – bere de bulevard este inspirată de vechile rețete românești de bere. „Când ne
gândim la Bucureștiul secolului XIX sau chiar și la începutul secolului XX, ne
imaginăm trăsuri, plimbări pe Calea Victoriei, domni și doamne elegante, care
se opresc, poate, la o terasă pentru un pahar de bere. Aceasta este atmosfera
pe care ne-am dorit să o recreăm cu ajutorul berii Bucur. Reacțiile pozitive (din Horeca - n.r.) ne-au determinat să aducem brandul Bucur și mai aproape de consumatori și
să îl lansăm într-o variantă unică, la sticlă de 0,35l. Am lansat și varianta
brună a berii Bucur”, a spus Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB.
Bucur
blondă este o bere de un auriu intens, cu un conținut de alcool de 5%, care
combină trei tipuri de hamei, ceea ce îi conferă o aromă florală distinctă și
echilibrată, cu nuanțe de mentă și pin verde.
Bucur
brună este o bere brun-roșcată, cu nuanțe arămii, ce combină trei tipuri
speciale de malț ce îi conferă o aromă catifelată de caramel, cu
note picante de piper negru. Berea are un conținut de alcool de 6,5%.
Bucur – bere de bulevard este disponibilă la nivel național, în
Horeca și retail, în variantele de sticlă nereturnabilă de 0,35l și draught
pentru berea blondă, și la sticlă de 0,35l nereturnabilă pentru berea brună.
URBB este unul dintre cei mai
mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București
dezvoltat printr-o investiție Greenfield.
În prezent, portofoliul său include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew,
Carlsberg, Carlsberg Elephant, Carlsberg 0,0%, Holsten, SKOL, SKOL
Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner
Vitus, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo
Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa
băuturilor răcoritoare.
COMPANII, MEDIA & MARKETING
Producatorul berii Tuborg lanseaza si in magazine o marca promovata pana acum doar in Horeca
29 octombrie 2019, ora 11:55
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din COMPANII
14 iunie 2022, ora 14:06 in Companii |
80 vizualizari |
0 comentarii
02 iunie 2022, ora 10:39 in |
67 vizualizari |
0 comentarii
30 mai 2022, ora 11:44 in |
59 vizualizari |
0 comentarii
14 aprilie 2022, ora 13:49 in |
83 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Turcii de la Karsan si-au prezentat autobuzul electric la Bucuresti. Modelul de 18 m va circula in Brasov si Timisoara
- Familia Ardeleanu a investit peste 450.000 euro in deschiderea a doua clinici dentare in Bucuresti si Giurgiu
- ALLVIEW a debutat pe piața AeRO a Bursei de Valori Bucuresti
- FASHION HOUSE Pallady, cel mai nou outlet din Bucuresti, un proiect de 25 de milioane euro, si-a deschis portile
- Camera de Comerț Româno-Germană, după modificarea ordonanței "Kurzarbeit": Este îmbucurătoare posibilitatea reducerii cu până la 80% a timpului de muncă al salariaților
Ultima ora
- Ionut Tanasoaica este noul CEO Electromontaj (joi, 13:40)
- Arctic dublează capacitatea de producție la fabrica din Ulmi, Dâmboviția (joi, 13:36)
- Xella vinde divizia de prefabricate din beton Macon (marti, 15:51)
- Arctic deschide in Romania un hub regional de piese de schimb care va deservi 23 de tari (joi, 12:29)
- Agroserv Mariuta: Afaceri de 68,4 milioane de lei in 2021, in crestere cu 40% (marti, 13:56)
- Razboiul din Ucraina si sanctiunile economice impuse Rusiei: temeri pentru o noua criza alimentara (joi, 11:45)
- Pregatirea casei pentru un atac nuclear pe timp de razboi (luni, 17:19)
- Cum vad succesul antreprenorii romani: 47% considera ca resursa umana este cea mai importanta (miercuri, 14:55)
- Coca-Cola HBC România își extinde portofoliul de cafea cu un nou brand, Caffè Vergnano (miercuri, 14:46)
- Agroland Agribusiness vizeaza vanzari de aproximativ 48 milioane de lei in 2022 (luni, 15:00)