COMPANII

Producatorul de chibrituri Match Point a cumparat 50% din actiunile Vinexpert

21 noiembrie 2007, ora 18:18   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
v2.jpg
Match Point Cluj, cu activitate pe piata de chibrituri publicitare din Romania, a achizitionat 50% din actiunile retelei de magazine Vinexpert, a declarat Catalin Paduraru, fondatorul conceptului companiei specializate in vinuri.
Pretul tranzactiei nu a fost dat publicitatii. Match Point este liderul pietei de chibrituri publicitare din Romania, cu o cifra de afaceri de peste 2 milioane euro in 2007, potrivit estimarilor companiei.

Achizitia pachetului de actiuni Vinexpert reprezinta a doua investitie in comertul cu vinuri si bauturi a companiei clujene, dupa ce, la sfarsitului anului trecut, a infiintat Vino Vero, importator care detine deja o cota de 60% din totalul vinurilor importate din Chile.

Vinexpert este singura retea de magazine specializate in vinuri si bauturi premium, infiintata in 1999 de catre Catalin Paduraru, dupa un concept original.



In 2008, actionarii Vinexpert isi propun sa deschida cel putin cinci noi magazine.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Vlad Florescu a spus:
22/11/2007 17:04
sper sa faca si in Iasi un magazin
 
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 09 Decembrie 2021, 06:33
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter