- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Producatorul de chibrituri Match Point a cumparat 50% din actiunile Vinexpert

21 Nov, 18:18 • Redactia DailyBusiness
Match Point Cluj, cu activitate pe piata de chibrituri publicitare din Romania, a achizitionat 50% din actiunile retelei de magazine Vinexpert, a declarat Catalin Paduraru, fondatorul conceptului companiei specializate in vinuri.
Producatorul de chibrituri Match Point a cumparat 50% din actiunile Vinexpert

Pretul tranzactiei nu a fost dat publicitatii. Match Point este liderul pietei de chibrituri publicitare din Romania, cu o cifra de afaceri de peste 2 milioane euro in 2007, potrivit estimarilor companiei.

Achizitia pachetului de actiuni Vinexpert reprezinta a doua investitie in comertul cu vinuri si bauturi a companiei clujene, dupa ce, la sfarsitului anului trecut, a infiintat Vino Vero, importator care detine deja o cota de 60% din totalul vinurilor importate din Chile.

Vinexpert este singura retea de magazine specializate in vinuri si bauturi premium, infiintata in 1999 de catre Catalin Paduraru, dupa un concept original.

In 2008, actionarii Vinexpert isi propun sa deschida cel putin cinci noi magazine.