„Portofoliul de comenzi de 2011 vizeaza pana la acest moment exportul”, se precizeaza intr-un comunicat al companiei.
De asemenea, VES Sighisoara isi mai propune pentru 2011 investitii in valoare de aproximativ 1,5 mil. euro, „cu maxima prudenta”, din cauza contextului economic actual.
„Investitiile vizeaza cresterea calitatii, eliminarea asa numitelor ‘locuri inguste’ care impiedica fluidizarea fluxului de fabricatie, eficientizarea muncii si reducerea costurilor. Aceste optimizari ne vor sprijini sa ne indeplinim obiectivele principale ale VES in 2011, care sunt schimbarea modelului de business pentru aplatizarea sezonalitatii vanzarilor, diminuarea capitalului de lucru si cresterea semnificativa a profitabilitatii”, se mai arata in comunicat.
VES a incheiat activitatea anului 2010 cu profit, rezultatele obtinute fiind insa sub cele prevazute in bugetul de venituri si cheltuieli, au mentionat reprezentantii companiei, fara a da insa cifre.
VES detinea o cota de 35% pe piata vaselor, respectiv 50% pe piata sobelor si semineurilor, potrivit unor date din noiembrie 2010.
Anual VES produce si vinde circa 3 milioane de vase emailate.
Infiintata in anul 1978 ca o intreprindere producatoare de vase emailate pentru bucatarie, in prezent VES Sighisoara este o societate cu capital integral privat, devenind cel mai cunoscut producator de pe piata romaneasca de vase emailate, sobe si semineuri.