- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Cariere

Vincent Arnault, noul Director Achiziții și Supply Chain al Carrefour România

26 Jul, 14:24 • Redactia DailyBusiness
Carrefour România îl numește în funcția de Director Achiziții și Supply Chain pe Vincent Arnault. Cu peste 15 ani de experiență în vânzări și achiziții, odată cu preluarea noului rol, Vincent va ocupa și poziția de membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.
Vincent Arnault, noul Director Achiziții și Supply Chain al Carrefour România


Vincent face parte din grupul Carrefour din 2015, în prezent ocupând funcția de Director Achiziții în cadrul Carrefour Franța. El va prelua rolul de director al achizițiilor și lanțului de aprovizionare din cadrul echipei din România începând cu 1 septembrie, aducând o expertiză importantă dobândită de-a lungul anilor de experiență în funcții cheie în vânzări și achiziții în Franța.

Experiența sa în cadrul Carrefour a început ca Director al Departamentului de Electrocasnice și Multimedia, iar în 2018 a devenit Director Achiziții al Carrefour Franța. În acești șase ani, Vincent a jucat un rol cheie în evoluția pozitivă a companiei, reușind să crească cota de piață pentru fiecare categorie la nivelul magazinelor, precum și pentru businessul online Carrefour.

Totodată, în această perioadă, Carrefour a devenit liderul organic în Franța cu peste 22% din cota de piață. În ceea ce privește extinderea liniilor de produse, printre principalele sale realizări se numără lansarea a 1200 de produse în categoria alimentară mondială, o nouă linie de business a produselor marcă proprie și concepte noi privind produsele din categoriile Vin, Farmaceutice și Cosmetice concepute pentru hypermarketuri.

Vincent Arnault și-a început cariera la Kraft Jacobs Suchard, ocupând poziții multiple în cadrul departamentului de vânzări. A continuat ca Director al Departamentului Central de Achiziții timp de nouă ani la Auchan, înainte de a fi promovat CEO al Auchan Telecom. Expertiza sa a fost completată cu experiența de CEO al Surcouf, un lanț francez de magazine de computere pe care ulterior l-a cumpărat, după care a devenit CEO al UFP International, un furnizor în zona de revânzare și comercializare în masă.