COMPANII

Ziua copilului, perioada in care vanzarile de jocuri si jucarii ating zeci de milioane de euro in Romania

31 mai 2015, ora 12:51 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
toys.jpg
Jocuri care sa dezvolte inteligenta si care sa-i tina pe cei mici departe de calculator. Asta cauta parintii care au iesit la cumparaturi pentru Ziua Copilului. Comerciantii profita de ocazie si vin cu produse tot mai sofisticate, cu preturi pe masura. Numai in aceste zile, magazinele fac vanzari de zeci de milioane de euro.

Jucariile din plus sau cele din plastic, frumos colorate, dar fara prea multa utilitate, sunt lasate pe locul al doilea. In prim-plan sunt jucariile din lemn sau din carton, care testeaza creativitatea si indemanarea celor mici. Jocurile de modelat, pictat sau de construit au in general, preturi de peste 50 de lei.

„Bormasina magica dezvolta diferite abilitati: copiii invata sa insurubeze pe aceasta plansa, pot sorta culorile”, spune Lucian Leibovici, reprezentantul unui importator de jucarii.

In magazinele specializate, un client lasa la casa de marcat 150 de lei, in medie, spun reprezentantii acestora. Iar jumatate dintre parinti cumpara cadouri copiilor in fiecare luna, potrivit unui studiu, citat de Digi24.



Intr-un an, romanii cheltuie pe jucarii si jocuri 150 de milioane de euro, estimeaza producatorii. Peste 90 la suta dintre produsele vandute in Romania sunt facute in China si Turcia. O parte dintre jucariile educative sunt importate din Marea Britanie si Germania, iar altele sunt fabricate local. Primii 20 de mari producatori autohtoni de jucarii si jocuri au vanzari de 30 de milioane de euro anual
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 09 Decembrie 2021, 12:28
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter