In primele ore ale campaniei Bank Friday, ediţia 2015, lansată astăzi de Banca Transilvania, 4 produse din ofertă sunt deja sold out, şi anume: cardul de cumpărături Star Forte, carduri personalizate cu poză, creditele pentru IMM, respectiv Asigurări Aegon Fii Sigur şi Aegon Fii Isteţ.
Au fost în stoc aproape 500 de
produse şi servicii de acest fel.
Campania
de shopping bancar se desfăşoară până la ora 20, exclusiv online.
Ce se mai poate cumpăra de Bank Friday, de la Banca
Transilvania:
• Credite de nevoi personale cu dobânda variabilă (Practic BT)
• Credite imobiliare-ipotecare cu dobânda variabilă, cu asigurare
Groupama inclusă
• Depozite KidCONT + Cash back 2% sau Depozite KidCONT +
Asigurare Dr. Kid
• Carduri de călătorii BT Flying Blue
• BT24 Internet Banking şi Mobile Banking (pentru persoane fizice
şi companii)
• Platforma de tranzacţionare online pe Bursa de Valori Bucureşti
(BT Trade)
• Abonamente la Electric Castle şi Untold 2016
Banca Transilvania lansează Bank Friday, ediţia 2015, o nouă campanie online de shopping bancar marca BT. Aceasta va avea loc mâine, 27 noiembrie, între orele 8 şi 20.
Campania vine cu reduceri la o serie de produse
şi servicii dedicate persoanelor fizice şi IMM-urilor, precum: credite, depozite
pentru copii, carduri, Internet Banking şi Mobile Banking, asigurări etc.
Sergiu Mircea, Director Marketing şi
Produse/Segmente Retail, Banca Transilvania, declară: „In total, de Bank Friday
vor fi aproape 6.000 de reduceri. Premiera acestei ediţii este că vor putea fi
achiziţionate online, de pe siteul băncii noastre, inclusiv abonamente la
Electric Castle şi Untold 2016, la un preţ mai mic faţă de cel al următoarelor
serii de vânzări ale organizatorilor festivalurilor respective”.
Ce se poate cumpăra online de Bank Friday, de
la Banca Transilvania:
• Credite
de nevoi personale cu dobânda variabilă (Practic BT)
• Credite
imobiliare-ipotecare cu dobânda variabilă, cu asigurare Groupama inclusă
• Credite
pentru IMM-uri
• Depozite
KidCONT + Cash back 2% sau Depozite KidCONT + Asigurare Dr. Kid
• Carduri
de cumpărături STAR Forte
• Carduri
de călătorii BT Flying Blue
• Carduri
personalizate cu poză
• BT24
Internet Banking şi Mobile Banking (pentru persoane fizice şi companii)
• Asigurări
Aegon Fii Sigur şi Aegon Fii Isteţ
• Platforma
de tranzacţionare online pe Bursa de Valori Bucureşti (BT Trade)
• Abonamente
la Electric Castle şi Untold 2016
Banca Transilvania va afişa pe pagina
campaniei, în timp real, stocurile disponibile/produs sau serviciu din campanie.
Bank Friday face parte din conceptul „shopping
bancar” lansat anul trecut în premieră pe piaţă, de Banca Transilvania. Acesta cuprinde,
de asemenea, următoarele campanii derulate până acum de BT: DragoBT, Un mai
muncitoresc şi Bank to School.
Banca Transilvania este una dintre cele mai
mari trei bănci din România, în funcţie de active. Activitatea sa este
organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT
are peste 6.000 de angajaţi, 550 de
sedii şi 1,96 de milioane de clienţi activi. Strategia băncii este susţinută de
acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
(BERD) şi IFC – Banca Mondială.