FINANTE-BANCI, IT&C

Gecad investeste jumatate de milion de euro in POS-urile inteligente inventate de doi romani

06 aprilie 2016, ora 10:47 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Radu_Georgescu.jpeg
GECAD Group investeste peste jumatate de milion de euro in SymphoPay, start-up care propune magazinelor o solutie unica de POS-uri inteligente ce poate revolutiona modul in care se desfasoara comertul traditional.

SymphoPay, una dintre putinele initiative romanesti de tip FinTech (tehnologii inovatoare care vor schimba industria serviciilor financiare) ar urma sa aduca un suflu complet nou modului in care se desfasoara in prezent plata la POS in magazinele traditionale.

Astfel, cu SymphoPay comerciantii si bancile partenere pot sa centralizeze intr-o singura platforma integrata platile cu cardul prin POS-uri inteligente si sa utilizeze aceste echipamente nu doar pentru operatiuni de plata, ci si, spre exemplu, pentru actiuni de marketing.


Prin investitia in SymphoPay ne propunem sa initiem o schimbare atat in domeniul serviciilor financiare, cat si in comertul traditional. Am descoperit in SymphoPay acel motor care poate duce o parte a serviciilor financiar-bancare locale la urmatorul nivel tehnologic. Este un proiect indraznet, initiat de oameni cu experienta in industria tranzactiilor financiare, ce pot scala solutia gandita la nivel regional.” spune Radu Georgescu, Partener Fondator GECAD Group. In ecuatia comerciant – cumparator - banca, POS-ul este singurul numitor comun si unicul punct de interactiune a lor cu cei ce fac cumparaturi. SymphoPay isi propune sa schimbe rolul acestuia dintr-un simplu cititor de carduri intr-un instrument inteligent de marketing.” spune Daniel Nicolescu, cofondator si Managing Partner SymphoPay.



SymphoPay este in etapa premergatoare lansarii comerciale in care principalul obiectiv este de a realiza integrarea cu primul val de comercianti si cu primele banci.

Lansarea comerciala a platformei va avea loc peste cateva luni. Compania a fost infiintata in 2015 de Daniel Nicolescu si Sebastian Ionita, la dezvoltarea solutiei SymphoPay lucrand in prezent o echipa de 10 oameni cu experienta vasta in domeniul tehnologiilor financiare si comertului online.

Dupa SmartBill, investitia in SymphoPay este cea de-a doua finantare a GECAD Group in companii din domeniul financiar din 2016. Printre alte proiecte din portofoliul activ al fondului de investitii se numara Vector Watch, Gluru si PawSquad.

Ce este SymphoPay?

Am inceput sa lucram la dezvoltarea platformei SymphoPay de la jumatatea anului 2015, atunci cand ne-am dat seama ca putem oferi o solutie inovatoare pentru comertul actual din Romania. SymphoPay isi propune ca printr-un parteneriat tripartit – comercianti, banci, tehnologie – sa ofere beneficii importante atat jucatorilor din retail, cat si bancilor. Astfel, magazinele traditionale vor avea o intelegere mai buna asupra preferintelor si comportamentului cumparatorilor, ceea ce ii va ajuta sa isi accelereze business-ul, iar institutiile financiar-bancare vor putea folosi tehnologia SymphoPay pentru a creste interactiunea directa cu portofoliul lor de clienti”, explica Daniel Nicolescu.

Prin integrarea flotei de POS-uri cu casele de marcat si sistemele tip CRM ale companiei, SymphoPay ofera o infrastructura simpla si rapida pentru conturarea mesajelor si a ofertelor potrivite ce pot transforma clientii ocazionali in parteneri fideli ai comerciantilor.

Comerciantii care opteaza pentru solutia integrata SymphoPay vor beneficia de POS-uri de ultima generatie (fixe sau mobile) ce vor fi conectate la panoul central de administrare SymphoPanel prin intermediul caruia se pot vizualiza in timp real informatii despre plati, pot defini campanii de marketing si pot accesa rapoarte si analize aferente acestora.

Pentru banci, unul dintre beneficiile colaborarii cu SymphoPay este reducerea costurilor de operare asociate POS-urilor (achizitie, mentenanta lunara, comunicatie). In acelasi timp, pot beneficia de o platforma ce le faciliteaza colaborarea cu comercianții parteneri și integrarea facillă a campaniilor de marketing.  
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 25 August 2019, 15:10
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter