FINANTE-BANCI

Omniasig a înregistrat o creștere de peste 9% a primelor brute subscrise în prima jumătate a anului

04 septembrie 2018, ora 15:09 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
foto: stocksnap.io
foto: stocksnap.io
Omniasig Vienna Insurance Group își continuă dezvoltarea sustenabilă a business-ului și în primele șase luni ale acestui an, când primele brute subscrise înregistrate au fost în creștere cu peste 9% față de aceeași perioadă din 2017.

Prime Brute Subscrise: peste 558 milioane lei
În primul semestru al acestui an, compania a înregistrat prime brute subscrise în valoare totală de peste 558 milioane lei, în creștere cu peste 9% comparativ cu perioada similară a anului anterior. Profitul net înregistrat în acest interval, conform standardelor de raportare IFRS în scop de consolidare, a fost de peste 13 milioane lei, în creștere față de valoarea perioadei similare din 2017. Tot în creștere, cu peste 8%, a fost și volumul total al despăgubirilor plătite, respectiv de peste 306 milioane lei.    

Mihai Tecău
Președinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group
“În prima jumătate a anului, OMNIASIG și-a menținut structura echilibrată a portofoliului (auto versus non-auto), cu scopul dezvoltării sustenabile a business-ului companiei. Creşterile înregistrate pe principalele linii de asigurare subliniază faptul că strategia noastră de dezvoltare are sucess și aduce rezultatele așteptate. Urmărim atingerea performanței pe termen lung, după cum atestă și parteneriatul nostru cu Federația Română de Judo și Federația Română de Lupte, materializat prin campania noastră OMNIASIG pentru PERFORMANȚĂ. Același deziderat ne determină să punem pe primul loc îmbunătățirea permanentă a produselor și serviciilor pe care le oferim clienților noștri.”    

Segmentul Property (Clasa asigurărilor de incendiu și calamități naturale) a crescut în prima jumătate a anului curent cu mai mult de 4% față de același interval din 2017.  

În ceea ce privește segmentul asigurărilor auto (CASCO şi RCA), ambele au evoluat pozitiv. Astfel, OMNIASIG a înregistrat, cumulat pe cele două linii, prime brute subscrise de peste 388 milioane lei. Pe linia CASCO, primele brute subscrise au crescut cu peste 12% față de același interval din anul anterior, iar linia RCA a înregistrat o creștere de peste 4%. Evoluția pozitivă pe linia RCA a avut la bază o creştere a numărului de poliţe vândute, aspect corelat însă, în același timp, și cu o scădere semnificativă, ca efect al evoluțiilor din piață, precum și al modificărilor legislative de anul precedent, a primei medii la nivel de portofoliu, în comparație cu aceeași perioadă din 2017.      



Valoarea totală a despăgubirilor plătite, cumulat pe cele două linii de asigurări auto, a fost de peste 278 milioane lei, cu peste 12% mai mult decât în primul semestru din 2017. Pe linia RCA, s-a înregistrat o creștere a ratei daunei, generată atât de scăderea primei medii, dar și de creșterea daunei medii.   Pe segmentul asigurărilor auto OMNIASIG îşi menţine în continuare politica de subscriere prudentă, ceea ce asigură structura echilibrată a portofoliului companiei.  

Linia asigurărilor de sănătate a înregistrat în prima jumătate a anului o creștere puternică, în conformitate cu strategia de dezvoltare a companiei în această direcție, ajungând la o valoare de peste 5,5 milioane lei a primelor  brute subscrise.

Reclamațiile –doar 0,043% din totalul polițelor încheiate
 


Numărul de reclamații înregistrate unic per petent și per caz
de către OMNIASIG în primele şase luni ale anului 2018 a fost în cuantum de doar 277. Raportat la numărul polițelor de asigurare emise de companie în primul semestru al anului curent şi care nu au fost anulate, numărul de petiții înregistrate unic per petent și per caz reprezintă doar 0,043% din acestea. Totodată, raportat la numărul de dosare de daună avizate în primul semestru al anului 2018, numărul de reclamații înregistrate unic per petent și per caz reprezintă doar 0,353% dintre acestea.  

OMNIASIG evaluează, începând cu anul 2015, nivelul calității serviciilor oferite clienților prin sistemul de măsurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel internațional. Prin urmare, clienții care au avut un dosar de daună la OMNIASIG sunt rugați să evalueze experienţa avută şi modalitatea de instrumentare a daunei, satisfacţia asiguratului şi calitatea serviciilor oferite fiind măsurate într-un sistem eficient, pe o scală de la 1 la 10.

Rezultatul NPS la nivel general a fost în intervalul ianuarie – iunie 2018 de 85%, nivel similar cu cel înregistrat pe parcursul anului 2017.   OMNIASIG s-a aliniat, începând cu data de 25 mai 2018 la prevederile Regulamentului GDPR, cu privire la protecţia datelor cu caracter personal.

În acest context, precum și în conformitate cu obiectivul strategic de dezvoltare prin digitalizare, compania a lansat recent o aplicație online prin care clienții își pot exprima ușor și rapid consimțămintele cu privire la prelucrarea datelor personale, în vederea încheierii polițelor. Această aplicație susține obiectivul OMNIASIG de digitalizare și optimizare a tuturor proceselor operaționale, precum și facilitarea accesului clienților și partenerilor OMNIASIG la serviciile și produsele companiei.  

OMNIASIG este o societate administrată în sistem dualist, a cărei conducere este asigurată de Directorat, sub supravegherea și coordonarea Consiliului de Supraveghere. Compania are un portofoliu de peste 100 produse şi o reţea teritorială extinsă.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Materialele zilei din FINANTE-BANCI
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Marti, 13 Noiembrie 2018, 03:16
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter