FINANTE-BANCI

Profit in crestere pentru ING Bank: Vezi strategia bancii

21 august 2011, ora 14:01 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
4e2d3414b20e0.jpg
ING Bank a obtinut in primul semestru un profit brut de 65 milioane lei dupa standardele IFRS, in crestere cu 8% fata de rezultatul de la mijlocul anului trecut. Rezultatul s-a inregistrat pe fondul reducerii costului cu provizioanele, in special pe segmentul de companii si a veniturilor mai mari din operatiunile cu clientii.

"Ne-au scazut provizioanele foarte mult. Cel mai important impact s-a observat la corporate, unde costul riscului a scazut cu 50% fata de anul trecut. S-au mai si eliberat din provizioanele constituite anii trecuti, cÔnd am avut o politica foarte prudenta. Un exemplu este Doosan IMGB, unde compania a inchis creditul. Pe partea de retail provizioanele sunt similare celor de anul trecut. Dar si la retail suntem sub piata, cu mai putin de 5% la credite ipotecare si sub 10% la creditele de consum. Mai avem sanse sa eliberam anumite provizioane, dar nu se stie daca in acest an. Diferenta fata de 2009 si 2010 este deja foarte mare pe corporate", a declaratá directorul general al ING Bank, Misu Negritoiu, pentru Mediafax.

Portofoliu de credite al bancii a urcat cu 7%, ajungÔnd la 8,14 miliarde lei, in principal datorita cresterii cu 11% a imprumuturilor acordate persoanelor fizice, iar economiile si depozitele au inregistrat, de asemenea, un avans de 2%, ajungÔnd la 9,245 miliarde lei.

Negritoiu a explicat ca economisirea a ramas in urma din cauza lipsei oportunitatilor de plasament in moneda nationala, in conditiile in care dobanzile inca inalte la depozite sunt mai mult o recompensa pentru fidelitatea clientilor.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 22 Octombrie 2021, 13:07
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter