Astfel, acesta este al cincilea an consecutiv în care Zitec înregistrează o creștere de două cifre procentuale a business-ului. În 2016, reprezentanții companiei mizează pe continuarea trendului ascendent și pe dezvoltarea segmentului propriu de online marketing.
Majorarea cu aproape 40% a afacerilor Zitec a fost generată de diversificarea tehnică, de extinderea portofoliului de clienți și de creșterea serviciilor de online marketing furnizate partenerilor.
Anul trecut, ponderea serviciilor de online marketing în cifra de afaceri a companiei a fost de 15%, însumând aproximativ 700.000 de euro, în creștere cu 35% față de 2014.
Departamentul de online marketing a deservit un portofoliul care a cuprins peste 30 de clienți, din UE și din Statele Unite, care activează în industrii variate, precum travel, e-commerce, asigurări, restaurante, piese auto, service auto și B2B.
Printre aceștia s-au numărat Paravion, City Grill, TechSoup SUA, Roche și TotalSoft. La acestea s-au adăugat proiecte CSR derulate de colaboratori mai vechi ai Zitec, cum ar fi campania de donații pentru Nepal “Joy4Nepal”, organizată de cunoscutul alpinist român Alex Găvan.
"2015 a înseamnat încă un an de creștere pentru Zitec, în principal datorită diversificării tehnologiilor utilizate, creșterii volumului serviciilor de online marketing și atragerii de clienți mari în portofoliu", a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și fondator Zitec.
Zitec lucrează atât cu clienți din România (60%), cât și cu parteneri din străinătate, răspândiți pe patru continente, care își desfășoară activitatea în țări precum Statele Unite ale Americii, Elveția, Marea Britanie, Turcia, Olanda, Germania, Cipru, Franța, Italia și Ungaria.
Printre cei mai importanți clienți ai producătorului local de aplicații online se numără STMicroelectronics, Network One Distribution, Depanero, Paravion, Flanco, PayU și Lovecrafts. Majoritatea proiectelor desfășurate în 2015 s-au bazat pe dezvoltarea unor aplicații personalizate pentru gestiunea afacerii (custom ERP), precum și soluții personalizate complexe de e-commerce.