IT&C

Business-ul Wizrom Software ar putea stagna, desi numarul clientilor creste

24 ianuarie 2012, ora 12:37, autor(i): Silviu Boiangiu 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
adrian-bodomoiu-wizrom.JPG
Grupul de firme Wizrom (Wizrom Software, WizSalary si filialele externe), unul dintre principalii furnizori de solutii informatice integrate pentru managementul afacerii din Romania, a incheiat anul 2011 cu o cifra de afaceri de 6,15 milioane de euro, in crestere cu 4% fata de anul precedent.

Anul trecut, Wizrom Software a semnat contracte cu 206 noi clienti, terminand anul cu un total de 3.285 clienti.
Cresterea veniturilor a fost data de revenirea cererii de solutii software in domeniile productie, auto, retail si distributie, la care se adauga modelul de licentiere SaaS (Software as a Service, in care, practic, clientul inchiriaza o solutie in loc sa plateasca un cost unitar de licentiere).

"2011 s-a caracterizat prin cresterea interesului fata de SaaS, pentru ca tot mai multi clienti opteaza pentru acest model care le usureaza cash-flow-ul. Practic, unul din cinci clienti noi cu care am semnat in 2011 a optat pentru SaaS. Interesant este ca si firmele mari si multinationalele au inceput sa adopte modelul SaaS datorita avantajelor date de cash flow si viteza de implementare", a declarat Adrian Bodomoiu (foto), Managing Director Wizrom Software.

Structura veniturilor companiei este una echilibrata. Astfel, 31% din venituri au provenit din licente vandute, 34% din mentenanta si 35% din alte servicii de business (analiza business, procese, dezvoltari personalizate, outsourcing, altele).



Grupul de firme Wizrom a avut anul trecut un numar de 140 de angajati, acelasi ca si in 2010. Pentru 2011, planurile de recrutare vizeaza deocamdata cresterea fortei de vanzari cu 30%, respectiv 7 angajati.

Bodomoiu se asteapta ca atat venuiturile companiei cat si, in general, piata locala de software, "sa se mentina" in 2012. Iar acest lucru, impreuna cu cresterea numarului de clienti cu 20%, va duce la o scadere a venitului mediu anual generat de un client, care se situeaza deja sub 2.000 de euro pentru anul 2011.

Bodomoiu spune ca aceasta scadere este o constanta la nivelul pietei si este normala si in cazul Wizrom, mai ales ca compania se va focusa si pe clienti mai mici. Spre exemplu, solutia WizRetail, lansata in 2011, se adreseaza chiar si clientilor foarte mici, precum magazinele "de cartier".

In cursul anului 2011, Wizrom a lansat pe langa solutia WizRetail, si WizWhy pentru companiile din domeniul serviciilor care cauta sa previna pierderea de clienti, respectiv Necto, solutia de Business Intelligence care aduce fenomenul "social networking" in managementul organizatiilor.

Fondata in 1992, compania Wizrom Software este specializata in solutii software de gestiune a afacerilor pe verticalele de business vanzari engros si distributie, retail, productie, servicii, banci, asigurari, auto, furnizand totodata servicii profesionale pentru sisteme IT, consultanta si expertiza in domeniu pentru toate categoriile de afaceri.

Wizrom Software si-a consolidat in ultimii ani prezenta si vizibilitatea la nivel regional, prin activitatea filialelor din Republica Moldova si Bulgaria, demararea de proiecte cu clienti multinationali in Serbia si Ungaria, precum si crearea unei retele locale de parteneri certificati.

Wizrom Software are aproape 3.300 de clienti activi si 30.000 de licente instalate.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 19 August 2022, 16:13
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter