IT&C

Cum au evoluat veniturile Vodafone Romania dupa achizitia UPC

12 noiembrie 2019, ora 16:35 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
vodafone.jpg
Veniturile totale consolidate ale Vodafone Romania au valoarea de 232 milioane de euro în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2019, cu o scădere de 0,1% în bază organică în comparație cu perioada similară a anului trecut. Baza totală de clienți este de 11 milioane.

Vodafone România anunță principalii indicatori financiari pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2019, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc.  

Ca urmare a finalizării procesului de achiziție a UPC România în date de 31 iulie 2019, rezultatele pentru acest trimestru includ, de asemenea, cifrele raportate de UPC România pentru lunile august și septembrie 2019.     

Valoarea ARPU mobil a fost de 5.3 euro în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2019.  



Murielle Lorilloux, CEO Vodafone și UPC România: „A fost un trimestru foarte dinamic atât pentru noi, cât și pentru piața de telecomunicații din România. La nivel de industrie, am remarcat un interes în creștere privind digitalizarea societății. Pentru Vodafone România, ultimele luni au fost marcate de multe activități, întrucât am pornit într-o nouă călătorie alături de colegii noștri din UPC. Astfel, în doar câteva săptămâni, am reușit să lansăm primele oferte comune de mobil și fix.

Mai mult decât atât, am lansat tehnologii mobile de ultimă generație, fiind, din nou, primul operator din România, și printre primii din întreaga lume, care să furnizeze servicii comerciale 5G, disponibile în acest moment în câteva județe din țară încă din luna mai 2019.”

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 24 de țări, 42 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări.

La 30 septembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 15 Decembrie 2019, 23:59
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter