- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Cum isi promoveaza Romtelecom noul magazin din centrul Capitalei: La semafor, o trupa de mimi albastri compune mesaje din cuburi imense (FOTO)

26 Mar, 15:56 • emanuel.ceciu
Operatorul Romtelecom a ales sa promoveze printr-o metoda originala un magazin pe care l-a deschis recent in centrul Bucurestiului: la cativa metri de acesta, in mijlocul unei intersectii, o trupa de mimi profita de culoarea rosie a semaforului pentru a indica soferilor si trecatorilor, prin cuburi inscriptionate cu litere, directia spre magazinul nou deschis.
Cum isi promoveaza Romtelecom noul magazin din centrul Capitalei: La semafor, o trupa de mimi albastri compune mesaje din cuburi imense (FOTO)

Pe parcursul a circa 30 de secunde, mimii poarta cuburile deasupra capului formand pe rand, la comanda unui fluier, cuvintele „Magazinul”, „Romtelecom” si „Bd. Unirii 65”. Dupa ce terminau scurta reprezentatie, mimii lasau cuburile jos cateva secunde si indicau cu mana locul exact al magazinului, in timp ce soferii ii priveau cu amuzament.

Campania a inceput de joi si se va mai desfasura doar luni. „S-a optat pentru zilele de joi, vineri si luni (intervalul orar 8-10), cand traficul este mai intens. Happening-ul are loc in apropierea noului magazin Romtelecom din zona Vitan, Bucuresti, si are scopul de a promova locatia acestuia”, au spus reprezentanti ai companiei pentru DailyBusiness.ro.
[gallery:39]
Operatorul a mai desfasurat campanii de promovare a magazinelor Romtelecom si in trecut, insa „aceasta este prima actiune care a presupus o punere in scena pentru care a fost folosita o trupa de mimi. Am ales o abordare inedita pentru a iesi in evidenta in acest peisaj care abunda in formate de evenimente devenite clasice”, au mai spus oficiali ai companiei, lider pe segmentul de telefonie fixa in Romania.

Graffiti BBDO este agentia de publicitate cu care lucreaza Romtelecom, si cea care a organizat acest eveniment.

Noul magazin Romtelecom a fost deschis saptamana trecuta, fiind un concept Deutsche Telekom.

Veniturile Romtelecom au scazut anul trecut cu 7,2%, la 807,7 milioane euro, dar profitul operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA) a stagnat la 252 milioane euro. In ceea ce priveste baza de clienti a companiei, numarul de linii fixe si-a continuat trendul descendent, scazand anul trecut cu 7,4%, de la 2,9 milioane la 2,7 milioane de unitati.

Romtelecom a inregistrat insa cresteri importante ale numarului de abonati pe serviciile de internet broadband (ClickNet) si televiziune prin satelit (Dolce).

Astfel, numarul clientilor companiei pe segmentul de Internet broadband a urcat cu 24,1%, de la 650.700 la 807.000, iar baza de abonati la serviciile de TV prin satelit s-a extins cu 37,5%, de la 643.000 la 884.000 de utilizatori.

Romtelecom este detinuta de compania greaca OTE, din actionariatul careia face parte Deutsche Telekom.

Cititi mai multe despre strategia Romtelecom pe 2010, asa cum o descrie directorul general al companiei, Yorgos Ioannidis.