IT&C, MEDIA & MARKETING

Cum isi promoveaza Romtelecom noul magazin din centrul Capitalei: La semafor, o trupa de mimi albastri compune mesaje din cuburi imense (FOTO)

26 martie 2010, ora 15:56, autor(i): Alex Goaga   | 3 comentarii publicate
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Mimi-mica.jpg
Operatorul Romtelecom a ales sa promoveze printr-o metoda originala un magazin pe care l-a deschis recent in centrul Bucurestiului: la cativa metri de acesta, in mijlocul unei intersectii, o trupa de mimi profita de culoarea rosie a semaforului pentru a indica soferilor si trecatorilor, prin cuburi inscriptionate cu litere, directia spre magazinul nou deschis.
Pe parcursul a circa 30 de secunde, mimii poarta cuburile deasupra capului formand pe rand, la comanda unui fluier, cuvintele "Magazinul", "Romtelecom" si "Bd. Unirii 65". Dupa ce terminau scurta reprezentatie, mimii lasau cuburile jos cateva secunde si indicau cu mana locul exact al magazinului, in timp ce soferii ii priveau cu amuzament.

Campania a inceput de joi si se va mai desfasura doar luni. "S-a optat pentru zilele de joi, vineri si luni (intervalul orar 8-10), cand traficul este mai intens. Happening-ul are loc in apropierea noului magazin Romtelecom din zona Vitan, Bucuresti, si are scopul de a promova locatia acestuia", au spus reprezentanti ai companiei pentru DailyBusiness.ro.
[gallery:39]
Operatorul a mai desfasurat campanii de promovare a magazinelor Romtelecom si in trecut, insa "aceasta este prima actiune care a presupus o punere in scena pentru care a fost folosita o trupa de mimi. Am ales o abordare inedita pentru a iesi in evidenta in acest peisaj care abunda in formate de evenimente devenite clasice", au mai spus oficiali ai companiei, lider pe segmentul de telefonie fixa in Romania.

Graffiti BBDO este agentia de publicitate cu care lucreaza Romtelecom, si cea care a organizat acest eveniment.



Noul magazin Romtelecom a fost deschis saptamana trecuta, fiind un concept Deutsche Telekom.

Veniturile Romtelecom au scazut anul trecut cu 7,2%, la 807,7 milioane euro, dar profitul operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA) a stagnat la 252 milioane euro. In ceea ce priveste baza de clienti a companiei, numarul de linii fixe si-a continuat trendul descendent, scazand anul trecut cu 7,4%, de la 2,9 milioane la 2,7 milioane de unitati.

Romtelecom a inregistrat insa cresteri importante ale numarului de abonati pe serviciile de internet broadband (ClickNet) si televiziune prin satelit (Dolce).

Astfel, numarul clientilor companiei pe segmentul de Internet broadband a urcat cu 24,1%, de la 650.700 la 807.000, iar baza de abonati la serviciile de TV prin satelit s-a extins cu 37,5%, de la 643.000 la 884.000 de utilizatori.

Romtelecom este detinuta de compania greaca OTE, din actionariatul careia face parte Deutsche Telekom.

Cititi mai multe despre strategia Romtelecom pe 2010, asa cum o descrie directorul general al companiei, Yorgos Ioannidis.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Adrian Popescu a spus:
26/03/2010 21:47
Romtelecom ar face bine sa puna la punct un sistem de cost control pentru clientii sai si sa nu mai scumpeasca abonamentele . Costul marginal pe minut e din ce in ce mai mare . Faceti o comparatie intre abonamentul voce seara si weekend si 1000+ care sint la acelasi pret . Primul retras ultimul activ . La primul cele 60 de minute nationale se consuma doar in perioada de virf . la 1000+ cele 100 de minute nationale se consuma primele indiferent de ora . Asa stie Romtelecom sa jumuleasca clientii .
 
PRIMARU' a spus:
28/03/2010 20:41
Tot rds rulzzzzzzzzzzz
 
bogoiu corneliu a spus:
21/07/2010 14:58
Subsemnatul am avut contract cu Romtelecom, pentru voce si internet, pana pe data de 19.05.2010. Dupa aceasta data, Rmtelecom mi-a majorat tariful pt. voce, fara acordul meu si m-a anuntat in scris ca plata facturii reprezinta acordul meu. Eu am protestat la 1930 si mi s-a promis ca situatia va fi reparata, urmand ca sa primesc un nou contract cu 9 Euro pentru Voce fix nelimitat si 3 Euro pt. internet. Ei bine, nici pana azi 21.07.2010, nu mi s-a rezolvat problema cu contractul si primesc tot felul de fac-turi neconforme cu promisiunea Romtelecom.
Solicit un nou contract, incepand cu 25.07.2010, care sa cuprinda ultima promotie pentru Voce Nelimitat si internet 2 Mb, pentru urmatorii doi ani. Astept raspuns.
 
Materialele zilei din IT&C
in | 0 vizualizari | 0 comentarii

Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Articole similare
Miercuri, 18 Iulie 2018, 11:51
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter