Inainte de a se
alatura echipei Flanco, ea a lucrat timp de 17 ani in mediul corporatist, unde
a ocupat, incepand cu octombrie 1998, functia de marketing director. Absolventa
a Institutului Politehnic din Bucuresti si a programului MBA Asebuss,
specializarea finante si marketing, Marina Zara detine o expertiza solida in planificare strategica, media, precum si in evaluarea si analiza consumatorului.
“Eficienta departamentului de marketing dintr-o companie
reprezinta unul dintre principalele motoare pentru stimularea consumului, in special
intr-un domeniu atat de dinamic precum retail-ului electroIT”, a declarat Marina
Zara.
Principalul
obiectiv al Flanco, in 2012, este cresterea profitabila a afacerii – atingerea
unei cifre de afaceri de 140 de milioane de euro, prin campanii care sa incurajeze
consumul de produse electroIT.
Pentru acest an, retailer-ul estimeaza o
crestere cu 20% a suprafetei comerciale, precum si extinderea echipei cu pana
la 100 de noi angajati, in functie de numarul de magazine deschise si de
dinamica vanzarilor. De asemenea, eficientizarea activitatii are in vedere
cresterea vanzarii medii pe metru patrat, de la 3.000 de euro, in 2011, pana la
3.200 de euro, in 2012.