- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Flanco vs. Domo: duel de marketing pe tema performantei Romaniei la Euro 2008

18 Apr, 19:18 • emanuel.ceciu
Dupa ce Flanco, brand detinut de Flamingo, a anuntat ca va restitui contravaloarea televizoarelor sau proiectoarelor cumparate daca Romania va castiga Euro 2008, Domo a replicat vineri printr-o oferta mai "tare": banii pe televizoare vor fi restituiti daca Romania va ajunge in finala competitiei.
Flanco vs. Domo: duel de marketing pe tema performantei Romaniei la Euro 2008

Astfel, retailerul IT, electronice si electrocasnice Domo a anuntat vineri o oferta prin care toti clientii care cumpara orice televizor LCD sau plasma primesc banii inapoi pe acestea, conditia fiind ca echipa nationala a Romaniei sa treaca de semifinalele Euro 2008, nefiind insa obligatoriu ca Romania sa si castige competitia.

In cazul Flamingo, pe langa televizoare intra in oferta si proiectoarele. Oferta Flamingo dureaza pana pe data de 17 iunie, in timp ce oferta Domo este valabila pana la data de 21 iunie. Campionatul European dureaza intre 7 si 29 iunie.

Oficialii Flamingo au precizat marti pentru DailyBusiness ca au incheiat o polita de asigurare cu o companie internationala, astfel incat in cazul in care echipa de fotbal a Romaniei va castiga Campionatul European din 2008, costurile inregistrate de retailer ca urmare a acordarii premiilor din promotie sa fie acoperite.

Oficialii Domo nu au putut fi contactati pentru a oferi informatii suplimentare.