IT&C, NEW MEDIA

QuickMobile lansează magazin internațional și externalizează operațiunile de service

08 octombrie 2015, ora 16:24   | 2 comentarii publicate
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
tudortiboc.jpg
QuickMobile anunță în această toamnă două mari proiecte: extinderea pe plan internațional, cu magazinul online QuickMobileShop.com, care va livra în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene, și externalizarea operațiunilor de service (reparație/înlocuire) către service-urile autorizate de producători.

Odată cu extinderea business-ului pe plan internațional, QuickMobile a lansat și platforma Service-Return.com, prin care clienții care solicită operațiuni de service o pot face simplu și rapid, oriunde din Europa.

Începând cu octombrie 2015, business-ul QuickMobile se extinde la nivel european, prin magazinul online QuickMobileShop.com, care va livra în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene.

În noul magazin internațional vor fi disponibile permanent peste 5.000 de produse premium, grupate în categorii precum telefoane, tablete, gadget-uri și accesorii.



Prețurile sunt exprimate în euro, conțin TVA și taxe, iar transportul comenzilor va fi asigurat prin intermediul curierilor internaționali UPS, DHL și TNT, fiind disponibile două opțiuni de livrare: cea standard cu timp de livrare în 2-5 zile lucrătoare și cea express cu timp de livrare în 1-2 zile lucrătoare.

„După 10 ani de la înființare și după ce am reușit performanța de aduce în România toate produsele în același timp cu lansarea lor pe cele mai mari piețe internaționale, a venit momentul să facem un pas important – extinderea în .com, la nivel european. Practic, fiecare cetățean din Europa va putea plasa o comandă pe QuickMobileShop.com”, a declarat Tudor Țiboc, General Manager QuickMobile.  

Externalizarea operațiunilor de service și lansarea platformei Service-Return.com  

Odată cu noul shop internațional, QuickMobile anunță și externalizarea operațiunilor de service către service-uri autorizate de către marii producători internaționali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo, Huawei, iar pentru a veni în sprijinul clienților care solicită astfel de operațiuni, QuickMobile lansează platforma internațională Service-Return.com.

Noua platformă este susținută de o echipă de specialiști, care activează de peste 10 ani în domenii precum telecom, logistică internațională, servicii suport și IT, și care a identificat dificultățile cu care se confruntă utilizatorii când trimit telefoanele în service - drumul și timpul pierdut până acolo, taxele poștale pentru curierat, faptul că nu primesc întotdeauna feedback imediat, durata extinsă a întregului proces, lipsa de transparență a service-urilor respective.

Astfel, principalele servicii pe care noua platforma Service-Return.com le pune la dispoziția utilizatorilor sunt transportul gratuit tur-retur al produselor trimise în service, de la orice adresă din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene, și urmărirea gratuită a statusului solicitării în orice moment, 24/7.

În plus, pe platformă sunt disponibile și servicii premium, contra cost, prin care utilizatorii pot solicita prioritate la preluarea produselor în service-urile autorizate și garantarea unui termen de soluționare de maxim 5 zile lucrătoare.

Așadar, dacă un telefon cumpărat de la QuickMobile și partenerii acestuia s-a stricat, tot ce trebuie clientul să facă este să intre pe platformă online de pe orice dispozitiv (laptop, tabletă, smartphone) să deschidă o fișă de service, iar un curier internațional va veni la locația indicată (acasă, la serviciu, hotel etc.), va ridica produsul gratuit și îl va livra la unul dintre service-urile autorizate de către producători pentru reparație. După efectuarea reparației, clientul primește inapoi produsul tot prin intermediul curierului. 

”Era necesar ca extinderea europeană să vină la pachet cu externalizarea operațiunilor de service și lansarea unei platforme care să administreze toate solicitările clienților noștri, deoarece este vorba de un proces mult mai complex”, a adăugat Tudor Țiboc.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
12/11/2015 11:15
Quickmobile importa in Romania pe canale neoficiale telefoane Asus spre exemplu, cu garantie de Hong Kong 1 an, nu respecta legea protectiei consumatorului si vreti sa spuneti ca pot face acelasi lucru si pe piata Europeana? Cautati pareri despre quickmobile.ro pe google, despre quick service, reclamatiile la OPC pentru aceasta firma si dupa aceea va convingeti. Daca comanzi in magazin un telefon, il platesti si observi in 24 de ore ca nu corespunde descrierilor(pentru ca are caracteristicile pentru piata Asia Pacific nu mai vezi banii inapoi ci esti obligat sa cumperi de aceeasi suma din gama lor de telefoane chinezesti!!! Va pot dovedi cu acte acest lucru! Mare atentie la aceasta firma!!!
 
Marius Bota a spus:
09/08/2016 07:01
O scurtă atenționare pentru a nu păți și voi ce mi se întâmplă mie! Sper să nu aveți ocazia să vi se defecteze telefonul cumpărat de la QuickMobile.ro, pentru că vă doriți să nu îl fi cumpărat de acolo. Deși în garanție, deși propus din prima zi de când a ajuns la dumnealor, pentru înlocuire, deși cu o problemă recunoscută de producător, au așteptat până în ultima zi a termenului de soluționare a problemei, pentru a îmi propune un alt telefon la schimb. Și acela nici măcar la fel cu cel defect, nici măcar același brand și doar unul singur, nu mai multe modele din care să pot alege, chiar și cu plata unei eventuale diferențe. Așa că, de trei săptămâni aștept să îmi fie rezolvată o problemă simplă de înlocuire a unui aparat în garanție! Jenantă atitudine față de clienți! Așa că, pe cât posibil, ori nu achiziționați de la ei, ori rugați-vă să nu se defecteze!)))
 
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 18 August 2022, 20:24
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter