- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Romsym Data si-a crescut business-ul cu 40% in 2006

17 Jan, 15:21 • Redactia DailyBusiness
Grupul de solutii IT Romsym Data a inregistrat in 2006 o crestere a venitului de 40 de procente, ajungand la 5,1 milioane de euro, au anuntat oficialii companiei.
Romsym Data si-a crescut business-ul cu 40% in 2006

Pentru anul 2007, Romsym Data isi propune sa depaseasca cifra de afaceri de 6 milioane de euro.

Produsele cel mai bine vandute ale anului 2006 au fost solutiile software pentru informatii de afaceri (BI – business intelligence) oferite de divizia Business Objects si solutiile de predictie analitica (SPSS).

„Solutiile Business Objects si SPSS sunt instrumente pentru gestionarea eficienta a resurselor organizatiilor mari, iar volumul de vanzari inregistrat pentru aceste produse demonstreaza cresterea ratei de penetrare a solutiilor IT profesioniste in Romania”, a declarat Razvan Balint, director executiv Romsym Data.

Divizia de consultanta Romsym Data a inregistrat de asemenea crestere in 2006. Centrul de instruire ITtraining a avut o crestere de 100% in ceea ce priveste inscrierile la cursuri, ajungand la o cifra de afaceri de 250.000 Euro.

„Cresterea importantei IT si rapiditatea cu care se dezvolta acest domeniu genereaza nevoia de instruire continua si perfectionare a specialistilor.”, declara Balint.

Centrul ITtrainig ofera cursuri in urmatoarele domenii: RedHat Linux Certified, Cursuri SPSS, Business Objects, Webdesign, DTP/prepress, ECDL, Adobe, Securitate, ITIL.

Printre clientii Romsym Data se numara Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Romaneasca, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.