IT&C, NEW MEDIA

Telekom Romania lanseaza chatbot-ul Tim

18 noiembrie 2020, ora 15:39 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Aleksandra Pekovic, Digital Product Engineer în cadrul Diviziei Digitalizare a Telekom Romania
Aleksandra Pekovic, Digital Product Engineer în cadrul Diviziei Digitalizare a Telekom Romania
Telekom Romania anunţă lansarea chatbot-ului Tim, un asistent digital destinat atât simplificării accesului la abonamentele mobile sau serviciile fixe cât şi automatizării serviciului de suport tehnic pentru clienţi persoane fizice sau clienți companii.

Proiectul care privea dezvoltarea unui astfel de asistent digital a fost anunțat în luna aprilie în cadrul unei conferințe de presă.

Ulterior, în baza feedback-ului primit de la clienți și a nevoii tot mai mari de a răspunde cerințelor acestora, a fost demarată o nouă fază a dezvoltării în timpul căreia au fost adăugate funcționalități noi.

Perioada de implementare și testare s-a finalizat într-un ritm alert de 3 săptămâni, iar acum chatbot-ul este disponibil pe site-ul companiei.



Chatbot-ul este găzduit pe site-ul Telekom şi ghidează cu informaţii detaliate clienţii sau potenţialii clienţi, în contractarea de abonamente mobile sau servicii fixe.

Astfel, Tim cunoaşte ce trebuie făcut pentru portarea unui număr în reţeaua Telekom, pentru migrarea de la cartelă la abonament sau pentru contractarea unui abonament nou. Acesta poate să ofere inclusiv informații despre discount-uri sau pachete promoţionale, să recomande telefoane la preţuri avantajoase în funcţie de abonamentele solicitate și să preia opţiunile dorite de client.

Pentru serviciile fixe, Tim este permanent la curent cu cele mai avantajoase opţiuni pentru abonamente de Internet, Smart Wi-Fi, Televiziune sau Smart TV Stick.

Mai mult, Tim oferă atât persoanelor fizice cât şi clienții companii asistenţă şi suport în crearea conturilor de tip MyAccount sau în accesarea acestora prin intermediul aplicaţiei mobile Telekom.

De asemenea, chatbot-ul asigură asistență în activarea emiterii facturilor în format electronic, transmite informaţii referitoare la plăţi sau restanţe de plată, oferă suport la reînnoirea de abonamente sau pentru modificarea planurilor tarifare.

„Trecerea de la comunicarea directă la instrumentele digitale pe scară largă a determinat o necesitate de adaptare și colaborare la un nivel cât mai înalt de performanță. Avansul tehnologiei este remarcabil, iar implementarea unui astfel de asistent ne permite să propunem o experiență digitală modernă cu ajutorul căreia oferim răspunsuri rapide clienților, utilizând un limbaj simplu şi natural, 24 de ore din 24. Chatbot-ul Tim este un proiect care a intrat în producţie în mai puţin de o lună de când l-am contractat și ținem să mulțumim celor de la Future WorkForce pentru profesionalismul de care au dat dovadă. Anticipând nevoia de inovație în zona de automatizare și digitalizare, ne propunem o creştere a experienţei de interacţiune între consumatori şi serviciile pe care le oferim”, declară Aleksandra Pekovic, Digital Product Engineer în cadrul Diviziei Digitalizare a Telekom Romania.

Asistentul digital Tim este dezvoltat pe tehnologie conversaţională DRUID, însă a fost proiectat şi implementat de către Future WorkForce, partener de implementare DRUID.

„Tehnologia conversaţională dezvoltată de cei de la DRUID ne-a permis să implementăm o soluţie simplă, dar eficientă, care ne dorim să fie apreciată de consumatorii digitali. Mă bucură faptul că Telekom este în primul val de companii care simplifică şi digitalizează comunicarea într-o zonă sensibilă pentru orice business de servicii, cea care privește interacţiunea cu potențialii clienți sau clienţii actuali”, explică Mihaela Moisa, co-fondator Future WorkForce.

În luna august Telekom Romania a realizat un sondaj de opinie online pentru a afla cum s-a schimbat comportamentul consumatorilor și care vor fi noile obiceiuri de consum. Respondenții sondajului online au declarat și care sunt obiceiurile digitale pe care doresc să le mențină după relaxarea măsurilor impuse de autorități privind circulația persoanelor. Astfel, plata online a facturilor este obiceiul digital pe care cei mai mulţi dintre români și-ar dori să îl mențină pe viitor (59% dintre respondenți), urmat de cumpărăturile online (42,7%) și 24,5% ar dori să păstreze legătura cu medicii la distanță (prin aplicații sau prin telemedicină).
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 01 Decembrie 2020, 01:52
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter