IT&C, NEW MEDIA

Vodafone vrea sa cucereasca segmentul business cu un joc online interactiv

05 decembrie 2011, ora 13:15, autor(i): Silviu Boiangiu   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Vodafone.jpg
Vodafone Romania a lansat astazi un joc interactiv online intitulat Manager SRL, ca parte a eforturilor operatorului de a se promova catre segmentul business.

Campania este o continuare a seriei de reclame TV "SRL", centrata pe o companie fictiva condusa de un personaj interpretat de actorul Vlad Ivanov.

Noul joc al celor de la Vodafone poate fi accesat pe site-ul managersrl.ro si ofera utilizatorilor filmari HD cu membrii echipei din spoturile "SRL" si peste 40 de momente in care jucatorul trebuie sa ia decizii in cursul actiunii.

Scenariul jocului este unul simplu: "Sere (personajul interpretat de Vlad Ivaniv in redactie - n.r.) pleaca intr-o vacanta de iarna si iti cere ajutorul pentru a conduce echipa SRL. misiunea ta este de a semna un contract important cu clienti asiatici".



Jocul este construit pe cu ajutorul platformei Flash, el nefiind, din acest motiv, accesibil utilizatorilor de dispozitive Apple precum smartphone-urile iPhone si tabletele iPad.

In cadrul jocului, utilizatorii vor trebui sa raspunda la anumite intrebari, pentru a-si determina "tipologia de manager".

Pentru a beneficia de "o experienta interactiva completa", utilizatorilor le va fi cerut numarul de telefon, insa acesta nu va trebui introdus obligatoriu.

Reprezentantii Vodafone Romanai au precizat ca noua platforma nu va fi folosita ca un instrument de research, iar introducerea numarului de telefon va avea doar scopul de a imbogati experienta jocului.

Operatorul spera ca prin noul joc sa isi creasca cota de piata pe segmentul business, care se ridica in prezent la aproximativ 50%.

"6 din 10 business-uri inregistrate in Romania sunt clientii unui serviciu Vodafone. La nivel de abonamente platite de clienti companii, avem o cota de paita de aproximativ 50%", au declarat reprezentantii Vodafone.

Traficul de date pe care ulilizatorii solutiilor de Internet mobil ale Vodafone il vor realiza jucand noul joc va fi contorizat in mod normal, spun reprezentantii operatorului.

Vodafone Romania va promova noul joc folosindu-se de baza de date proprie de adrese de e-mail, dar si prin retele sociale precum Facebook, LinkedIn sau Twitter. Pentru moment, jocul nu beneficiaza de un buton dedicat noii retele sociale Google+, insa reprezentantii Vodafone spun ca acest lucru va fi realizat in curand.

La nivelul tarii noastre, Vodafone Romania este al doilea operator de telecomunicatii mobile. Principalii concurenti sunt liderul pietei, Orange Romania, si operatorul Cosmote Romania.La 30 septembrie 2011, Vodafone Romania avea 8,59 milioane de clienti inregistrati, potrivit ultimelor cifre disponibile.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Adrian Popescu a spus:
06/12/2011 11:11
Din ce in ce mai multe metode de a atrage clienti , nu pentru folosul acestora ci pentru a le lua bani din buzunar , cit de putin si de la cit mai multi .....
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 19 August 2022, 16:54
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter