LIFESTYLE, MEDIA & MARKETING

1,7 mil. $: Pretul pentru un spot TV de 30 secunde in timpul Oscarurilor

05 ianuarie 2011, ora 12:41 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
oscar.jpg
Pretul pentru un spot TV in timpul decernarii Oscarurilor se va ridica anul acesta la 1,7 milioane de dolari, dupa ce in ultimii doi ani reteaua de televiziune Abc, care transmite acest eveniment, a incasat intre 1,3 si 1,5 milioane de dolari, potrivit presei internationale.
Pretul stabilit pentru anul acesta nu il va depasi insa pe cel din 2008, cand Abc a cerut 1,82 milioane de dolari pentru un astfel de spot, conform sursei mentionate.

Abc a decis sa creasca preturile in urma cifrelor de audienta pe care le-a inregistrat anul trecut, cand circa 41,3 milioane de oameni au urmarit gala premiilor Oscar, cea mai mare audienta din ultimii patru ani.

Dupa ce in 2009 numarul celor care au vizionat decernarea premiilor a crescut la 36,3 milioane, fata de 32 de milioane in 2008, Academia Americana de Film a incercat sa pastreze trendul ascendent prin cresterea peliculelor nominalizate la cea mai populara categorie, respectiv "Cel mai bun film".



Reteaua de televiziune Abc face parte din compania Walt Disney si transmite in direct anual gala premiilor Oscar inca din 1976.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 28 Ianuarie 2020, 16:32
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter