LIFESTYLE

Cati vizitatori a avut Shopping City Timisoara in primul weekend de la deschidere

12 aprilie 2016, ora 16:46 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Shopping City Timisoara2.jpg
Peste 250.000 de timisoreni au vizitat Shopping City Timisoara, cel mai nou si mai modern centru comercial din afara Capitalei, inaugurat pe 31 martie, de compania de dezvoltare si investitii New Europe Property Investments (NEPI).

Cel mai nou concept de la Zara, Trafaluc, a inregistrat rezultate peste asteptari, la fel si branduri precum New Yorker, C&A, Lee Cooper, Timeout si Kenvelo, in vreme ce restaurantele si cafenelele din zona de food court au atins, la randul lor, cifre record de vanzari.

Un interes major s-a observat si pentru articolele sportive oferite de Hervis, Intersport si Sport Vision. 

Realizat in urma unei investitii in valoare de 83,8 milioane de Euro, centrul comercial regional dominant din vestul tarii inglobeaza in aceeasi locatie o oferta de divertisment, impreuna cu o varietate de optiuni de cumparaturi, alaturi de un hypermarket (Carrefour) si de un magazin de bricolaj (Dedeman).



Centrul comercial dispune de o parcare cu 2.700 de locuri gratuite.

Citeste si 200.000 de vizitatori in weekendul deschiderii Coresi Shopping Resort
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 09 Decembrie 2021, 06:56
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter