- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Cum a reusit o reclama sa sparga stigmatul legat de papusi

14 Apr, 09:30 • alexandru.suciu
"Felicitari! Felicitari de un milion de ori. Felicitari, felicitari!". Acesta a fost doar unul dintre miile de mesaje pe care producatorii de papusi Barbie le-au primit pe parcursul unei intregi saptamani. Motivul? Lansarea unei reclame la o linie noua de papusi.
Cum a reusit o reclama sa sparga stigmatul legat de papusi

Pana aici, nimic iesit din comun, dat fiind faptul ca Mattel este cunoscut de
ani buni pentru papusile pe care le produce. In noua reclama a acestora apar
doua fetite. Surpriza este produsa de intrarea in cadru a unui baiat, imagine
cu care, pana acum, nu ne-a obisnuit niciun producator de papusi. Toti trei
sunt incantati de noua colectie Mattel: „She”s so fierce!”, spune baiatul
increzator, facand referire la una dintre papusile din colectie. Mai mult decat
atat, o accesorizeaza pe aceasta cu o geanta.

Se pare ca ideea a apartinut designerului celor de la
Moschino, Jeremy Scott. Cel din urma a confectionat hainele noii colectii si,
in urma cu ani buni, intrebat fiind de motivul pentru care a ales sa devina
designer, acesta a recunoscut franc: „Papusile Barbie m-au inspirat. Ele au
fost muzele mele. Eram mic, dar atunci cand m-am jucat cu o papusa, am stiut ce
vreau sa fac mai departe”. Iar baietelul a carui aparitie surprinde in reclama
ar fi copia fidela a lui Jeremy Scott din perioada copilariei.
„Cand eram mic, obisnuiam sa ma joc pe ascuns cu papusile pe
care le avea sora mea. Imi era rusine, speram sa nu ma vada nimeni.

Copiii
trebuie sa fie copii. Si ma bucur sincer ca au inceput si producatorii de
jucarii sa vada acest lucru. Va multumesc, Mattel. Si baietii se pot juca cu
papusi, da?”, a recunoscut un utilizator Facebook pe pagina oficiala Mattel.
Iar comentarii de acest fel au fost foarte multe, in special de la tati de
baieti.

Impactul reclamei si, implicit, al aparitiei unui pusti in
aceasta? Cu mult peste asteptarile producatorilor. Potrivit celor de la The
International Business Times, noua colectie de papusi a fost epuizata in mai
putin de o ora: „Speram ca aceasta reclama sa le spuna copiilor un singur
lucru: joaca-te. Cu papusi, cu masinute, nu conteaza.

Daca esti baiat, nu
inseamna ca nu te poti juca cu papusile„, s-a aratat intr-un comunicat
Mattel, venit dupa succesul reclamei.
150 de dolari a costat o papusa realizata de Mattel in
colaborare cu italianul de la Moschino. Jeremy Scott mai este cunoscut datorita
asocierii cu vedete precum Katy Perry si Miley Cyrus.