- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Cum sa faci din jocurile educative o afacere de succes. Exemplul oferit de trei indieni

25 Mar, 10:39 • alexandru.suciu
Doi absolvenți ai Indian School of Business și un fost angajat al Amazon și-au unit fortele pentru a construi jocuri educative cu o calitate peste ceea ce exista pe piata din India. Cei trei au pus bazele unei adevarate afaceri din care acum traiesc linistiti.
Cum sa faci din jocurile educative o afacere de succes. Exemplul oferit de trei indieni

Startul proiectului a avut loc in 2011, cand Roopesh Shenoy
and Vinayak Palankar s-au intalinit pentru a lucra la un program care sa caute
solutii educative pentru scoli si licee. Atunci si-au dat seama ca piata
jocurilor educative necesita imbunatatire. Un an mai tarziu, Vinayak l-a
intalnit pe Abhishek Awadhani, fost angajat la Amazon. Ei au fost uniti de pasiunea
pentru educatie si jocuri si de aici au pornit o adevrata afacere de succes.

„Am inceput sa studiem diferite tipuri de jocuri educative de pe piata, am facut multa munca de
cercetare, care au demonstrat cat de utile sunt jocurile educative. Fiind
jucatori infocati, le-am incercat pe toate. De acolo, ne-am dat seama ca nu
sunt suficiente jocuri educative de
calitate pe piata”, explica Abhishek, acum in varsta de 32 de ani.

Cei trei tineri au inceput apoi sa completeze lipsurile care
se regaseau in oferta de pe piata. Au identificat cateva probleme pe care
acestea le aveau si au incercat sa le indrepte in ceea ce urmau ei sa lanseze:
„Cadrele didactice isi petrec foarte mult timp pe continut. Parintii care
se ocupa de copii lor nu au foarte mult timp pentru lectiile acestora. Drept
urmare, copii nu invata eficient, in primul rand”, explica Abhishek.

S-au apucat de treaba in 2014 si unul dintre cele mai mai de
succes jocuri pe care le-au inventat a fost Monster Math, adaptat pentru
invatarea matematicii. In timp, si-au imbunatati atat partea de grafica, dar si
pe cea a complexitatii jocurilor. Toate bazate pe impresiile copiilor si
parintilor. Monster Moth 2, lansat in 2015, a avut peste 100.000 de cereri
numai in prima luna. Cei trei indieni se bazeaza atat pe jocuri educative clasice, cat si pe aplicatii pentru telefoanele
mobile si tablete. A fost o adevarata lovitura pe piata de jocuri educative,
una in continua expansiune.
 

Pentru 2017, se prefigureaza ca piata jocurilor educative sa
atinga suma de 2,3 miliarde de dolari. Daca sunt inclus aici si simulatoarele,
aceasta cifra urca pana la 8,9 miliarde de dolari.

La Noriel iti punem la
dispozitie o serie de jocuri educative
adaptate pentru personalitatea fiecarui copil.