LIFESTYLE

Doi tineri antreprenori vor sa ajunga la o retea de 50 de cafenele in franciza in doi ani

28 februarie 2019, ora 16:13 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
IMG-20190227-WA0010.jpg
Andreea Radu şi David Ioanițescu, fondatorii reţelei de cafenele Okfea, vor să ajungă la 50 de locații în franciză în decurs de maximum doi ani. În prezent există 4 locații proprii și o franciză Okfea, urmând deschiderea a 2 noi locații în perioada imediat următoare.

"La acest moment putem spune că avem toate temele făcute, inclusiv sistemul de gestiune și de logistică, astfel încât ne vom concentra să deschidem cât mai multe locații noi, atât proprii cât și în franciză. Am dezvoltat complet sistemul de francizare și putem oferi francizaților atât consultanță juridică, economică, tehnică, administrativă etc, cât și o locație la cheie împreună cu un stoc inițial de mărfuri și materii prime pentru ca francizatul să poată începe activitatea chiar din momentul în care franciza i-a fost predată. Totodată, am perfecționat sistemul de francizare astfel încât să minimizăm pe cât posibil costurile de amenajare și demarare a afacerii, pentru ca francizații noștri să-și recupereze investiția inițială într-un termen de aproximativ 6 luni", spune Andreea Radu, co-fondator Okfea.

Taxa de franciză este de 3500 Euro + TVA, iar contractul se semnează pe o perioadă de 5 ani. Costul total, cuprinzând taxa de franciză, implementarea efectivă, amenajarea spațiului, echipamente și un stoc inițial de marfă este cuprins între 10.000 și 20.000 Eur în funcție de dimensiunea spațiului, de preferat fiind o locație între 10 și 25 mp.

Francizatul mai achită o taxa de 3,5% din cifra de afaceri +TVA (redevenţe) şi o taxă de 1,5%+TVA pentru activităţi de marketing şi promovare.



În cadrul locațiilor Okfea, meniul se concentrează pe preparate pe bază de cafea, cu prețuri pornind de la 4 lei, și fresh-uri/smoothie-uri din fructe și legume proaspete, stoarse pe loc prin presare la rece (slow juicing). Peste 70% din încasările zilnice sunt reprezentate de aceste produse, iar suplimentar, meniul este completat și cu alte produse conexe specifice unui coffee-shop, însă toate cât mai locale, naturale și/sau artizanale: sandvișuri, supe, biscuiți și ciocolățele de casă, limonade vegane, bere artizanală etc.

Cei doi antreprenori implementează în prezent și un nou concept, primul de acest gen pe piața “to go” din România: mixology corner - un concept de încălzire și socializare after-work, cu produse ușor alcoolizate la preț fix și foarte accesibil (6 lei baza de alcool, 3/5 lei mixerul nealcoolic, 10 lei paharul de vin/prosecco sau bere artizanală etc).

În anul 2018, business-ul Okfea a avut parte de o creștere semnificativă a cifrei de afaceri față de anul precedent. Cel mai vândut produs din gama de preparate pe bază de cafea este cappuccino-ul, pregătit după rețeta originală italienească, iar valoarea medie a bonului depășește de cele mai multe ori 10 lei.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 23 Mai 2019, 04:48
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter