LIFESTYLE

Femeia de business poarta in 2008 rochii in culori vii si palarii

21 iunie 2008, ora 16:31, autor(i): Ileana Ionescu   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
IMG_9501-pro.jpgmedie.jpg
Femeia de afaceri din Romania a renuntat la clasicul sacou negru, inlocuindu-l cu rochiile-sarafan cu detalii cromatice in contrast si accesorii care diminueaza sobrietatea, a declarat, pentru DailyBusiness, designerul vestimentar Cristina Nichita.
"Anul acesta, vestimentatia business a fost un pic reinventata, pe fondul unei intoarceri la moda retro. Vestimentatia se axeaza pe eleganta si feminitate extrema. Cele mai in voga aparitii pe zona business, din acest punct de vedere, sunt rochiile", a declarat Cristina Nichita.

O rochie poate fi combinata cu o camasa alba din bumbac si cu un trenci pentru exterior. Lungimea este medie, putin peste genunchi, iar culorile in trend sunt rosul, violetul si galbenul.

De asemenea, in acest sezon se poate renunta la sacourile clasice in favoarea celor cu maneca trei sferturi bufanta sau incretita, taiate in talie, terminate in pliseuri si prevazute cu buzunare mici sau curele.



Ideea generala este crearea unui outfit feminin, inventiv, care sa tina cont de rigorile codului business, si in acelasi timp sa exprime pe deplin stilul posesoarei.

"Bineinteles, optiunea sacou-pantalon ramane in continuare, doar ca in acest sezon feminitatea isi spune cuvantul mai mult ca oricand si se merge mai mult pe combinatia sacou-fusta", a spus Nichita.

O vestimentatie business nu presupune obligatoriu preturi exagerate.

"In general, femeia de business nu aloca o suma exporbitanta tinutei, insa se pune foarte mult accent pe produse, pe calitate", a declarat Anton Cristian, co-actionar al firmei de consultanta si productie vestimentara, eStilo.

Preturile se inscriu intr-o gama foarte larga.

"O tinuta completa poate ajunge de la 200 la 3.000 de euro. Ceea ce conteaza este sa fie o vestimentatie de calitate, stilata si accesorizata corespunzator", a afirmat Cristina Nichita.

Si in Occident, noile colectii de primavara-vara ale designerilor creeaza o noua imagine a femeii de afaceri, inlocuind clasicele costume cu rochii stilate, jachete si pantaloni feminini accesorizati cu pantofi cu toc si bluze in culori puternice.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Rochii a spus:
23/05/2010 11:57
Primavara-vara, toamna-iarna... Acesta este unul dintre cele mai dificile domenii. Este un moft inutil al omenirii care in prezent "invarte" o multime de afaceri. Se aseamana oarecum cu fotbalul, pe care probabil barbatii l-au inventat ca o riposta pentru shopping.
Si astfel moda + fotbal = barfa, scandal, "oxigen media"...
 
Articole similare
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 26 Mai 2020, 10:25
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter