- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Mall-ul online al lui Marius Ghenea se extinde pe pietele vecine. Cati bani a incasat anul trecut

09 Apr, 16:59 • karina.popescu
FashionUp Online Mall, platforma dezvoltata de Marius Ghenea si Alin Stanciu in 2009, deschide un nou magazin online pentru cumparatorii din Ungaria.
Mall-ul online al lui Marius Ghenea se extinde pe pietele vecine. Cati bani a incasat anul trecut


Initiativa vine dupa
ce la inceputul anului trecut a fost deschis magazinul online
FashionUp.bg.

„FashionUp a inceput dezvoltarea
regionala de anul trecut, prin deschiderea FashionUp.bg in Bulgaria.
Rezultatele din Bulgaria sunt deja foarte bune: Am ajuns, dupa doar 8
luni de la lansare, la 400.000 de vizitatori lunar si avem peste
10.000 de clienti”, a declarat Alin Stanciu, CEO FashionUp.

„Pentru un client din Ungaria sau
Bulgaria, conditiile de vanzare sunt la fel ca pentru un client din
Romania. Potentialul pietei din Ungaria este in plus mai ridicat
decat cel al pietei din Bulgaria, atat ca populatie, cat si ca
disponibilitati de venit pentru produse de moda si accesorii. Ne
uitam deja spre urmatoarele piete din regiune”, a adaugat acesta.

FashionUp.ro, primul mall online din
Romania, a fost lansat in 2009 si prezinta peste 600 de branduri
nationale si internationale de imbracaminte, incaltaminte, accesorii,
parfumuri si decoratiuni.

In 2012, vanzarile totale ale FashionUp
au fost de circa [b]2 milioane de euro[/b], au spus pentru
DailyBusiness.ro oficialii business-ului.

„Incercam sa identificam oportunitati
de dezvoltare regionala si cu FashionUp, si cu alte companii in care
eu investesc. Intr-o perioada ca aceasta, cred cu tarie ca aceasta
este o sansa deosebita pentru companiile romanesti de a-si continua
cresterea, dezvoltarea, mai ales daca au ajuns la un nivel de
maturitate si competitivitate pe plan local, tinand cont de faptul ca
multe dintre pietele regionale din Balcani si Europa de Est sunt
semnificativ mai mici, mai fragmentate si mai putin competitive decat
piata romaneasca”, spune Marius Ghenea, presedinte FashionUp.

„Aceasta este si situatia din piata
maghiara, in care companiile romanesti, daca dezvolta proiecte
serioase si competitive, au sansa de a ocupa o pozitie ca jucatori
majori pe astfel de piete regionale, nu doar in Romania. Este si o
oportunitate pentru intregul mediu de business romanesc, prin care
putem sa devenim cu adevarat un hub important de dezvoltare economica
si antreprenoriala in regiune”, precizeaza acesta.

Investitia initiala
in acest proiect a fost de 200.000 de euro