LIFESTYLE

Reclama Vodafone a sustinut cresterea afacerilor grupului FlorideLux

27 februarie 2014, ora 16:26 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
FlorideLux-Vodafone.jpg
Grupul FlorideLux.ro a inregistrat in 2013 o crestere cu 40% a cifrei de afaceri, sustinuta de investitiile realizate de companie, dar si de campania publicitara a Vodafone. Astfel, afacerile au ajuns anul trecut la aproximativ 750.000 euro.

2013 a fost unul provocarilor pentru noi. La inceputul anului trecut ne-am mutat sediul intr-un spatiu de peste 500 mp. Aici avem birourile, camera frigorifica, depozitul si un atelier cu peste 6 posturi de lucru permanente pentru floristi, iar spatiul ne permite inclusiv crearea de noi pozitii si posturi de munca”, declara Marius Dosinescu, CEO si fondator FlorideLux.ro.

Tot anul trecut, compania a deschis prima florarie din reteaua FlorideLux in Brasov si a semnat contractul pentru spatiul florariei din Cluj, care urmeaza sa fie deschisa in curand.

Un motor de crestere important a fost si campania publicitara realizata de operatorul telecom Vodafone, in care floraria FlorideLux si reprezentantul sau, Marius Dosinescu, au fost actorii principali.



Campania Vodafone de anul trecut, care a prezentat povestea si oamenii din spatele succesului FlorideLux, a fost principalul catalizator al cifrei de afaceri, generand o crestere imediata de peste 30%, fata de cea naturala estimata initial”, afirma Marius Dosinescu.

In 2014, FlorideLux isi propune sa obtina o cifra de afaceri de pana la 1,2 milioane euro, obiectiv conditionat de puterea de cumparare a consumatorilor si de extinderea in sistem de franciza a florariilor FlorideLux.

Anul acesta depindem foarte mult de puterea de cumparare a romanilor. Astfel, intr-un scenariu pesimist vorbim de afaceri de 900.000 euro, iar in varianta cea mai optimista, asteptam afaceri de 1.250.000 euro, care includ si veniturile generate de extinderea retelei de florarii FlorideLux”, explica Marius Dosinescu.

FlorideLux se extinde in franciza si are deja contracte semnate si spatii in curs de amenajare in Cluj, Arad si Pitesti, si se afla in negocieri avansate pentru extinderea retelei in alte peste 10 orase din tara, printre care Ploiesti, Iasi, Timisoara sau Oradea.

1 si 8 Martie: 80% din comenzi provin din mediul corporate

Si anul acesta ponderea cea mai mare a comenzilor realizate cu ocazia zilelor de 1 si 8 martie provine din mediul corporatist. Circa 80% din totalul vanzarilor de Martisor sunt generate de comenzile corporate, restul de 20% fiind comenzi private.

FlorideLux estimeaza anul acesta vanzari cu pana la 30% mai mici fata de perioada similara a lui 2013, avand in vedere ca 1 si 8 Martie vor fi sambata, zi in care vor lipsi comenzile corporate, ce aduc dupa sine cresteri substantiale.

Grupul opereaza magazinele online floridelux.ro, brazidecraciun.ro, coroane.ro, cosuridelux.ro, dar si florariile offline FlorideLux.

Pe piata florariilor online din Romania mai sunt prezenti Floria.ro, florifrumoase.ro, florariairis.ro, magnolia.ro si altele.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Sambata, 04 Aprilie 2020, 20:06
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter