MEDIA & MARKETING

Primul factor emotional care influenteaza loialitatea fata de un brand - studiu

05 decembrie 2019, ora 13:12 in Media & Marketing
Primul factor emotional care influenteaza loialitatea fata de un brand - studiu
Opt din zece consumatori (83%) consideră că încrederea este primul factor emoțional care influențează loialitatea față de un brand, conform studiului Deloitte „2019 Exploring the value of emotions-driven engagements”. Mai mult, studiul arată că factorii emoționali sunt cei care determină loialitatea față de un brand, în timp ce factorii raționali joacă un rol important în decizia consumatorilor de a începe și de a încheia relația cu un brand.
Tot materialul
0 comentarii
KeyJobs - Job-uri premium
Curs valutar
Curs valutar valabil pentru 11 decembrie 2019
4,7794 RON +0,01% | $ 4,3124 RON -0,06%
Convertor valutar rapid
=
TVA (24%) =
0,00 RON
Total + TVA =
0,00 RON
 
Bloguri business
Sabin Gilceava
Știți momentele acelea când „povestea” pe care ne-o spunem înainte de o...
Cristiana Deca
CJUE a hotarat in cauza Budisan vs, ANAF, faptul ca timbrul de mediu asa cum este...
Cosmin Nastasa
Ultimii 20 ani au insemnat pentru omenire, din punct de vedere al progresului...
Marius Vicentiu Coltuc
Dupa cum stiti, pe rolul instantelor de judecata exista procesele pe clauze abuzive...
Adriana  Macsut
Se observa ca exista in lume zone foarte bogate dar si foarte sarace. Problemele...
Ultimele comentarii
Randstad si restul de companii asemanatoare,sint doar loc comod pt puturosi si smecheri,aia care vor sa faca bani pe spinarea altora fara sa faca... citeste
Eu inca mai colectionez surprize de la vechile gume. Daca mai aveti resturi din colectii, va rog sa mi trimiteti un mail la : [email protected] citeste
Este un articol scris de un amator, banuiesc. Nu intelegi mai nimic... poate doar ca pe avocat il cheama Georgiana-Raluca Trandafir si pe ceilalti... citeste
Joi, 12 Decembrie 2019, 01:00
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter