MEDIA & MARKETING

11,5 mil. euro, rate card pentru noua campanie TV Algocalmin

13 octombrie 2008, ora 17:16, autor(i): Andra Gheorghe   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
algocalmin-mediu.jpg
Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice, a lansat campania de comunicare pentru brandul Algocalmin, cu o investitie bruta de circa 11,5 milioane euro, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficialii companiei.
Campania se adreseaza unui target national, cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani, este dezvoltata de agentia Mather Communications, si ruleaza, sub forma de spoturi de 35 de secunde, pe principalele canale de televiziune romanesti, in perioada octombrie-decembrie 2008.

Planul media este dezvoltat de Mediacom, iar campania de sustinere PR este implementata de Free Communication.

Printre obiectivele campaniei de comunicare pe termen mediu si lung se numara intarirea increderii consumatorilor actuali in brandul Algocalmin si conservarea notorietatii brandului.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
teo a spus:
15/10/2008 05:24
Din cauza riscului de agranulocitoza care poate fi fatala, Algocalmin a fost interzis in majoritatea tarilor avansate.

Algocalmin ar putea cauza zeci sau sute de fatalitati anuale in romania.

http://en.wikipedia.org/wiki/metamizole
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 30 Octombrie 2020, 06:45
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter