MEDIA & MARKETING

12 previziuni pentru peisajul media in 2019

08 ianuarie 2019, ora 12:50 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
foto: stocksnap.io
foto: stocksnap.io
Echipamentele inteligente conectate,  inteligenta artificiala si vocea vor transforma universul media in acest an, potrivit Kantar. Agentia media a lansat un raport privind tendintele majore care vor modela in 2019 peisajul media pentru branduri, agentii si platforme de media.

Acest raport identifica 12 tendinte care vor transforma media in acest an:

1. Instrumentele de analiza avansata si inteligenta artificiala (AI) vor rezolva problema calcularii ROI (randamentului investitiei) pentru campaniile care integreaza online-ul cu offline-ul.

2. Tehnologia va face ca vocea sa ocupe un rol mult mai important in planificarea creativa si in mixul de marketing.



3. China va deveni un punct de referinta pentru marketerii din Occident in legatura cu folosirea tehnologiei in social media pentru a crea incredere si pentru a imbogati experienta cu aceste platforme

4. Brandurile vor crea noi tipuri de experiente pentru consumatori si vor invata cum sa le integreze si sa le evalueze impactul

5. Marcile vor incepe sa ia in serios modul in care sunt portretizate femeile in publicitate

6. Amazon va iesi din “umbra” lumii publicitatii, transformand duopolul Facebook – Google in oligopol

7. Clipurile video adaptate la ecranele verticale vor da nastere celor mai mari oportunitati creative

8. Ecranele mari (TV) vor reveni in actualitate, mai mari si mai performante decat inainte

9. Insight-urile despre atitudini, combinate cu modelarea predictiva, vor face cumpararea programatica mai agila si mai bine tintita

10. Strategiile de influencer marketing vor pune mai mult accentul pe credibilitate decat pe reach

11. Regulile GDPR vor genera strategii mai sofisticate legate de managementul datelor de brand

12. Realitatea augmentata va incepe sa modeleze atat traseul de cumparare, cat si experienta consumatorului.

“Inovatia si schimbarile permanente in peisajul media continua, dar consider ca viteza de adoptie a tehnologiilor noi, cum este Inteligenta Artificiala, va fi surprinzatoare. Echipamentele inteligente conectate, dar si noile oportunitati – cum ar fi vocea – vor incepe sa devina cele mai discutate subiecte”, afirma Eric Salama, CEO Kantar.

“Modul in care evaluam media si eficacitatea sa evolueaza rapid, iar industria trebuie sa conlucreze astfel incat clientii nostri sa inteleaga impactul pe care il au investitiile lor. Nu a mai existat nicicand o alta perioada atat de provocatoare pentru marketing.”
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 20 Iunie 2019, 19:23
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter