MEDIA & MARKETING

Agentia care a castigat contul Ursus de promovare in trade-ul traditional si modern

25 mai 2015, ora 12:13 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
ursus.jpg
Saatchi & Saatchi Romania a castigat proiectul de dezvoltare a POSM-urilor din cadrul Campaniei Nationale Ursus din sezonul de vara 2015.



In urma licitatiei organizate de Ursus Breweries la inceputul acestei luni, agentia Saatchi & Saatchi Romania a castigat proiectul de dezvoltare a POSM-urilor pentru trade-ul traditional si modern din cadrul campaniei Ursus din aceasta vara.

Aflata sub platforma "Seara Ursus", campania are ca misiune in acest an sustinerea activa a iesirilor cu prietenii. 

Prin licitatia castigata, agentia Saatchi & Saatchi Romania marcheaza inceputul colaborarii cu unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania.

POSM ( Point Of Sales Materials) sunt intalnite in puncte de vanzare, chiosk-uri si retele de hipermarketuri cu rolul de a sustine campaniile de vanzari si marketing derulate, utilizand eficient spatiul existent in magazin.


Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Sambata, 02 Iulie 2022, 01:28
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter