MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Agricola investeste 700.000 euro intr-o campanie de marketing integrata (Galerie Foto)

18 martie 2015, ora 14:18 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
agricola_campanie.jpg
Grupul de firme Agricola a demarat miercuri o noua campanie de imagine, care va include 3 spoturi TV, online, social media, PR si campanii la raft in Key Accounts, cu un buget de 700.000 euro.

Campania “Mese de poveste” se va desfasura pe parcursul intregului an si vizeaza categoriile de produse ale companiilor din grup: carne de pasare (Agricola International SA), salamuri crud uscate (Salbac SA) si semipreparate si produse tip ready-meals (Europrod SA). 

“Alaturi de indicatorii de performanta pe care ii vizam pentru acest an, continuam investitiile masive in diferentierea si consolidarea brandului Agricola pe piata autohtona. Sunt sigur ca aceasta campanie va face apel atat la latura emotionala a consumatorilor fideli ai produselor Agricola, intrucat descrie povesti firesti si totodata pretioase din viata, dar in acelasi timp va fi si un suport informativ util pentru clienti, prin relansarea site-ului nostru, unde sunt disponibile informatii variate despre toate produsele noastre, inclusiv valorile nutritionale ale acestora”, a declarat Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau.

Galerie Foto
click pentru a deschide galeria
click pentru a deschide galeria
click pentru a deschide galeria
click pentru a deschide galeria
click pentru a deschide galeria
click pentru a deschide galeria
click pentru a deschide galeria
click pentru a deschide galeria
click pentru a deschide galeria
click pentru a deschide galeria
click pentru a deschide galeria
click pentru a deschide galeria




Campania “Mese de poveste” va include trei spoturi TV care au in centru povesti despre importanta coeziunii familiei si prietenilor in jurul mesei, valoare traditionala si in acelasi timp contemporana. Aceste povesti vor fi regasite de consumatori si prin intermediul POSM-urilor, noului site Agricola, paginii de Facebook Creator de Pofta, dar si prin diverse activari si surprize in magazine.

Campania este dezvoltata alaturi de agentiile WOPA (creatie), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) si Rogalski Damaschin PR (PR si social media). 

Grupul de firme Agricola a inregistrat in 2014 o cifra totala de afaceri de circa 617 milioane lei (aproximativ 138,5 mil. euro), cu 4% mai mare decat cea inregistrata anul precedent. Pentru anul 2015 isi propune o mentinere a cantitatilor totale vandute la carnea de pasare, in contextul unei dublari a vanzarilor de Pui Fericit si o crestere semnificativa a vanzarii de produse din carne de pasare cu valoare adaugata mare (transate si dezosate), precum si o crestere de 10% la mezeluri, semipreparate si oua pentru consum. 

Activ de 22 de ani pe piata, Agricola este unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui din Romania si principalul exportator din aceasta categorie.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 18 Septembrie 2019, 17:20
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter