MEDIA & MARKETING

Antinevralgic, promovat cu 150.000 euro la metrou si in autobuze

23 octombrie 2008, ora 15:23, autor(i): Andra Gheorghe 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
anti-mediu.jpg
Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice, a ales drept suport pentru promovarea brandului Antinevralgic P panotajul OOH (out-of-home) in mijloacele de transport in comun, cu un buget brut care se ridica la circa 150.000 euro.
Campania, desfasurata sub sloganul "Fara dureri de cap", se deruleaza in perioada octombrie-noiembrie 2008, la nivel national. Creatia ii apartine agentiei Ogilvy One Praga, iar planul media este dezvoltat de Mediacom.

Suporturile media alese sunt metroul si autobuzul, inclusiv statiile aferente acestora. In cazul transportului subteran vor fi folosite panouri in statii, panouri turnicheti (dispozitivele de acces la metrou pe baza de cartela - n.r.) si stickere pozitionate in garniturile de metrou. De asemenea, vor fi utilizate panourile din statiile de autobuz (bus sheltere) si vor fi amplasate stickere in autobuze. Campania de publicitate in autobuze se va desfasura in Bucuresti si in alte 10 orase din tara, printre care Iasi, Cluj, Constanta, Brasov, Timisoara si Galati.

Produs din anul 1963, Antinevralgic P a inregistrat in 2007 vanzari de peste 5 milioane de cutii.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 21 Octombrie 2020, 01:48
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter