MEDIA & MARKETING

BlackBerry a inceput vanatoarea de creatie

24 noiembrie 2010, ora 15:32 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
b.jpg
Research in Motion (RIM), producatorul smartphone-ului BlackBerry, renunta la colaborarea cu Leo Burnett si cauta noi agentii de creatie care sa-i administreze contul de publicitate din SUA, estimat la 200 mil. dolari, scrie Advertising Age.
"Am decis sa nu participam la licitatia pentru contul BlackBerry din SUA, deoarece ne vom concentra pe contractul cu Samsung", au spus reprezentanti ai Leo Burnett, conform sursei mentionate.

RIM a cheltuit 183 mil. dolari pe publicitate in SUA in primele noua luni, fata de nivelul de 111 mil. dolari din intreg anul trecut.



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 15 Iunie 2021, 03:20
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter