- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Brandstalk, agentie a holdingului The Group, a castigat creatia Technomarket

30 Mar, 13:48 • Redactia DailyBusiness
Brandstalk, agentie de publicitate apartinand holdingului de comunicare The Group, a castigat contul de creatie al brandului Technomarket, detinut de retailerul IT&C Domo, au anuntat oficialii agentiei.
Brandstalk, agentie a holdingului The Group, a castigat creatia Technomarket

Potrivit Mihaelei Nicola, CEO-ul The Group, agentia a castigat contul in urma colaborarilor anterioare cu Domo.

„Am preluat acest nou brand ca si extensie a colaborarii cu Domo, nu in urma unui pitch, ci tocmai pentru ca evaluarea clientului a ‘premiat’ serviciile agentiei depuse pentru brandul Domo”, a declarat Nicola pentru DailyBusiness.ro

Aceasta nu a oferit detalii referitoare la valoarea contului gestionat sau perioada pe care s-a semnat contractul.

Brandstalk a inceput colaborarea cu Domo in urma cu aproximativ un an, dezvoltand campanii ATL si BTL.

Technomarket este cea de-a doua marca din portofoliul Domo Retail. In Bucuresti exista momentan 2 magazine Technomarket (Vitantis si West Park), iar in tara se mai gasesc inca 4 (Targoviste, Deva, Oradea si Turda).

Brandstalk va gestiona intreaga comunicare a Technomarket – fie ca este vorba de campanii periodice sau punctuale, lansari de noi magazine, in-store-maintenance ori cataloage.

Domo Retail este al doilea cel mai mare retailer – dupa Altex- specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom din Romania, detinand o retea nationala formata din 130 magazine (124 Domo si 6 magazineTechnomarket) ce insumeaza peste 75.000 de metri patrati si mai mult de 1900 angajati.

The Group ocupa pozitia numarul 1 in clasamentul oficial al industriei publicitare din Romania, cu o cifra de afaceri de 99,8 milioane euro in 2007.