MEDIA & MARKETING

Brandtailors investeste 60.000 de euro intr-o divizie de branding pentru startup-uri si IMM-uri

25 mai 2015, ora 12:04 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Andreea Florea - managing partner Brandtailors si Alina Cranga - director executiv Sigla si Lozinca
Andreea Florea - managing partner Brandtailors si Alina Cranga - director executiv Sigla si Lozinca
Agentia de consultanta si design de brand Brandtailors lanseaza o divizie de business noua care se va adresa antreprenorilor aflati la inceput de drum si IMM-urilor din Romania.

Divizia de design de brand Sigla si Lozinca are propria echipa de creatie si este condusa de Alina Cranga, care a asigurat managementul proiectelor pentru clientii Brandtailors timp de peste 6 ani. 

In urma unei investitii de 60.000 de euro in primele 12 luni, noua divizie tinteste aproximativ 50 de proiecte de branding dedicate in mod special companiilor mici, profesionistilor independenti si startup-urilor.

Sigla si Lozinca ofera servicii de branding care permit managerilor sa construiasca identitatea brandurilor de companie, de produse sau de servicii intr-o maniera profesionista, incadrandu-se in acelasi timp in limitele bugetelor specifice companiilor mici sau startup-urilor.



Clientii potentiali sunt, de asemenea, cei care intentioneaza sa foloseasca investitiile in branding ca pe un avantaj suplimentar in categorii oricat de aglomerate de produse si servicii, dincolo de preturile competitive si flexibilitatea comerciala.

„Am bazat lansarea acestei companii pe numarul de cereri primite de la startup-uri si companii mici care cauta propuneri profesioniste, dar care prioritizeaza investitiile in productie sau vanzari si au putine resurse la dispozitie pentru branding. Sigla si Lozinca le ofera servicii accesibile de branding, iar clientii pot bugeta mai usor cheltuielile cu elementele de identitate care ii ajuta sa se prezinte profesionist in fata clientilor”, spune Alina Cranga, director executiv Sigla si Lozinca.

Sigla si Lozinca ii ajuta pe clienti sa dezvolte nume, identitati vizuale, sloganuri, design de materiale de papetarie si manifestari online pentru branduri de companii, produse si servicii. Un element de noutate sunt serviciile de brand management, care permit companiilor fara echipa de marketing in organigrama sa continue coerent demersurile de comunicare dupa incheierea proiectului de branding sau rebranding. Serviciul este disponibil contra unui onorariu lunar.

„Vrem ca, prin Sigla si Lozinca, sa aducem know-how de branding si eficienta comerciala prin design chiar si in cele mai mici companii din Romania. Tintim la standardele pe care le vedem in piete cu o cultura vizuala dezvoltata, in care orice cafenea si orice produs artizanal beneficiaza de un design placut, daca nu spectaculos”, explica Andreea Florea, managing partner Brandtailors & fondator Sigla si Lozinca.

Brandtailors va continua sa ofere servicii pentru companiile cu nevoi complexe de pozitionare precum audit de brand si analiza competitiei, arhitectura de portofoliu, consultanta de brand si servicii de design si comunicare.

Brandtailors activeaza de 10 ani pe piata locala, colaborand cu clienti precum Albalact, Fabryo, Agricola, Tymbark Maspex, Teamnet, TiriacHoldings, Carpatina, Intact Media Group, Kandia, Petrom, Pepsico, Tetra Pak, Interstar, Lactalis, Scandia Food, Azuga Waters sau Titan.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 22 Noiembrie 2019, 08:10
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter