MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Campanie realizata de Leo Burnett exclusiv in mediul digital, apreciata de Google

29 septembrie 2015, ora 13:27 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Desteptaretele - Bonux.jpeg
Campania detergentului Bonux – “Deșteptărețele”, semnată de Leo Burnett România și lansată în luna mai, a fost selectată de Google ca reper de eficiență și creativitate pentru întreaga sa rețea internațională.

În urma analizei Brand Lift Survey realizate de Google, rezultatele campaniei au fost catalogate drept excepționale, depășind standardele globale pentru „brand awareness” și “ad recall” la categoria Consumer Packaged Goods (CPG).

Realizată exclusiv în mediul digital, prin două video story-uri, campania prezintă poveștile reale ale unor femei care au știut să găsească soluții creative în situații-limită, lansând o nouă clasificare a femeilor de acest gen: „deșteptărețele”. Campania a determinat încă 350 de femei să propună idei și povești motivaționale proprii, ducând astfel la consolidarea unei comunități online, care a atins un nivel de implicare și interacțiune de 15 ori peste media categoriei de produs.

Povestea celor două deșteptărețe a atras peste 4.300.000 de vizualizări Facebook și peste 1.300.000 de vizualizări prin intermediul platformei YouTube. Rata de vizualizare a filmelor a fost de 4 ori mai mare față de media categoriei.



Agentie - Leo Burnett
Irina Becher – Creative Director
Charlie Martin - Global Digital Creative Director
Cristiana Florea – Senior Copywriter
Octavian Ioniță – Art Director
Sorin Deleanu – AV Producer
Tudor Fulea – Global Account Director
Alexandra Popescu – Brand Communication Manager
Ana Bărăităreanu – Senior Brand Communication Executive
Mugur Pătrașcu – Digital Director
Matei Psatta – Digital strategy & social media manager
Octavian Aftanasa – Social media executive  

Client - P&G
Maria Angelica Rojas – P&G MKT Global Fabric Care BFO, T3 Brand Manager
Helene Bellamy: P&G MKT – Global Fabric Care BFO, Marketing Director
Quirin Keller - Greater Europe T3 Franchise ABM
Alin Popescu - LD ABM T2/3 Fabric Care South East Europe
Sergiu Gruiță - SEE North Central Media Leader / Europe Facebook SPOC
Diana Cireap - SEE Media Manager
Manuela Farina – Communications Manager P&G
Lilia Falara - Integrated Production Manager (BBIC)

Agentie PR – Graffiti PR
Nicoleta Gavrilă – PR Consultant
Dorina Drăgan – Senior PR Consultant  

Agentie media – Mediacom
Mihaela Neagoe – Digital Media Specialist
Alexandru Paraschivescu – Performance Media Specialist
Iuliana Stere – Head of Digital
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 18 August 2022, 19:41
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter