Campania detergentului Bonux – “Deșteptărețele”, semnată de Leo Burnett România și lansată în luna mai, a fost selectată de Google ca reper de eficiență și creativitate pentru întreaga sa rețea internațională.
În urma analizei Brand Lift Survey realizate de Google,
rezultatele campaniei au fost catalogate drept excepționale, depășind
standardele globale pentru „brand
awareness” și “ad recall” la categoria Consumer Packaged Goods (CPG).
Realizată exclusiv în mediul digital, prin două video story-uri, campania
prezintă poveștile reale ale unor
femei care au știut să găsească soluții creative în situații-limită, lansând o
nouă clasificare a femeilor de acest gen: „deșteptărețele”. Campania a determinat încă 350 de femei să propună idei și povești
motivaționale proprii, ducând astfel la consolidarea unei comunități online,
care a atins un nivel de implicare și interacțiune de 15 ori peste media
categoriei de produs.
Povestea celor două deșteptărețe a atras peste 4.300.000 de vizualizări Facebook și peste
1.300.000 de vizualizări prin intermediul platformei YouTube. Rata de
vizualizare a filmelor a fost de 4 ori mai mare față de media categoriei.
Agentie - Leo Burnett
Irina Becher – Creative Director
Charlie Martin - Global Digital Creative Director
Cristiana Florea – Senior Copywriter
Octavian Ioniță – Art Director
Sorin Deleanu – AV Producer
Tudor Fulea – Global Account Director
Alexandra Popescu – Brand Communication Manager
Ana Bărăităreanu – Senior Brand Communication Executive
Mugur Pătrașcu – Digital Director
Matei Psatta – Digital strategy & social media manager
Octavian Aftanasa – Social media executive
Client - P&G
Maria Angelica Rojas – P&G MKT Global Fabric Care BFO, T3
Brand Manager
Helene Bellamy: P&G MKT – Global Fabric Care BFO, Marketing
Director
Quirin Keller - Greater Europe T3 Franchise ABM
Alin Popescu - LD ABM T2/3 Fabric Care South East Europe
Sergiu Gruiță - SEE North Central Media Leader / Europe Facebook
SPOC
Diana Cireap - SEE Media Manager
Manuela Farina – Communications Manager P&G
Lilia Falara - Integrated Production Manager (BBIC)
Agentie PR – Graffiti PR
Nicoleta Gavrilă – PR Consultant
Dorina Drăgan – Senior PR Consultant
Agentie media – Mediacom
Mihaela Neagoe – Digital Media Specialist
Alexandru Paraschivescu – Performance Media Specialist
Iuliana Stere – Head of Digital
MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA
Campanie realizata de Leo Burnett exclusiv in mediul digital, apreciata de Google
29 septembrie 2015, ora 13:27
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
16 februarie 2022, ora 14:53 in Media & Marketing |
79 vizualizari |
0 comentarii
20 ianuarie 2022, ora 21:09 in |
78 vizualizari |
0 comentarii
06 ianuarie 2022, ora 16:00 in |
56 vizualizari |
0 comentarii
21 decembrie 2021, ora 18:32 in |
79 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Tinerii IT-isti, sansa de digitalizare a micilor orase
- "Tu stii cu cate tigari poti trece legal granita?" Campanie de informare la toate punctele de trecere a frontierei
- Acord global de combatere a atacurilor cibernetice
- Toyota România continuă campania de rechemare în service a modelelor echipate cu airbag Takata
- Facebook lanseaza o initiativa pentru evaluarea impactului retelelor de socializare asupra alegerilor
Ultima ora