MEDIA & MARKETING

Campaniile "Bunici de Duminică" şi "Ghiţă Ciobanul", premiate la Cannes Lions

25 iunie 2015, ora 15:40 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
ghita.jpg
McCann Bucureşti şi Vodafone România câştigă patru lei de bronz la Cannes Lions 2015, cel mai important festival de publicitate din lume.

McCann Bucureşti a câştigat pentru al cincilea an consecutiv premii la cel mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions, în 2015 campaniile "Bunici de Duminică" şi "Ghiţă Ciobanul" fiind marile câştigătoare.

Anul acesta, în premieră pentru România, McCann Bucureşti şi Vodafone România au câştigat un premiu la Categoria Cannes Effectiveness, potrivit Mediafax.



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 12 August 2022, 23:22
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter