McCann Bucureşti şi Vodafone România câştigă patru lei de bronz la Cannes Lions 2015, cel mai important festival de publicitate din lume.
McCann BucureÅŸti a
câştigat pentru al cincilea an consecutiv premii la cel mai
important festival de publicitate din lume – Cannes Lions, în 2015
campaniile "Bunici de Duminică" şi "Ghiţă
Ciobanul" fiind marile câştigătoare.
Anul acesta, în
premieră pentru România, McCann Bucureşti şi Vodafone România au
câştigat un premiu la Categoria Cannes Effectiveness, potrivit Mediafax.
MEDIA & MARKETING
Campaniile "Bunici de Duminică" şi "Ghiţă Ciobanul", premiate la Cannes Lions
25 iunie 2015, ora 15:40
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
16 februarie 2022, ora 14:53 in Media & Marketing |
78 vizualizari |
0 comentarii
20 ianuarie 2022, ora 21:09 in |
77 vizualizari |
0 comentarii
06 ianuarie 2022, ora 16:00 in |
55 vizualizari |
0 comentarii
21 decembrie 2021, ora 18:32 in |
76 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Vodafone introduce cartele SIM cu dimensiune injumatatita pentru a reduce deseurile plastice
- Cum au evoluat veniturile Vodafone Romania dupa achizitia UPC
- Prima platforma digitala de gestionare a activitatii cabinetelor stomatologice mobile
- Primul magazin inteligent din Romania, lansat in Capitala
- Samsung Galaxy S9 este disponibil pentru precomanda la Vodafone Romania
Ultima ora