MEDIA & MARKETING

CEO Kanal D: In perioada pandemiei au crescut audientele si in Day Time, nu numai in Prime Time

17 martie 2021, ora 19:59 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Ugur Yesil – CEO si Executive Board Member Kanal D
Ugur Yesil – CEO si Executive Board Member Kanal D
Consumul de TV este in continuare ridicat in Romania, spune Ugur Yesil, CEO si Executive Board Member Kanal D, intr-un interviu acordat DailyBusiness.ro. Mai mult, potrivit acestuia, in perioada pandemiei au crescut audientele si in Day Time, nu numai in Prime Time.


1. Au trecut 14 ani de cand Kanal D este pe piata media din Romania. Care este audienta din Romania a postului Kanal D, in 2021?

Anul 2021 a inceput cu rezultate foarte bune pentru Kanal D. Kanal D se afla in top trei statii generaliste din Romania, de multe ori Kanal D se plaseaza pe primul si al doilea loc in audiente. In primele doua luni ale lui 2021, Kanal D s-a situat pe primul loc la nivel National in Prime Time (20:00-24:00), cu 8.8% Rtg and 20,0% Shr. Si pe All Urban, statia a fost tot pe prima pozitie in acest interval, cu 7,2%Rating si 17,1% cota de piata. In Day Time (intervalul 11:00-17:00) Kanal D a fost de asemenea, pe primul loc in primele doua luni ale anului in curs, cu 3,7% si 14,1% cota de piata.



2. Cum a fost ultimul an de pandemie pentru Kanal D Romania?

Perioada de dupa declansarea pandemiei a fost una extrem de dificila, dar am reusit sa ne adaptam rapid la noul context al crizei sanitare. In primul rand am regandit toate operatiunile interne, fluxurile de lucru, astfel incat angajatii Kanal D sa fie in siguranta si sa isi poata face munca in continuare in conditii optime. Unele echipe au lucrat de acasa, altele de la birou sau de pe teren. In permanenta s-au respectat masurile sanitare, de distantare, purtarea mastii.

Foarte multi dintre invitatii emisiunilor au intrat pe Skype in dialog cu prezentatorii, a fost o metoda de a continua emisiunile fara sa ii periclitam in niciun fel pe cei implicati. In acelasi timp, cu vigilenta crescuta in a respecta masurile sanitare, am continuat sa oferim celor de acasa continut fresh, in care sa se regaseasca si care sa le ofere o stare de bine, intr-o perioada in care aveau nevoie mai mult ca niciodata de optimism, divertisment de calitate, dar si de Stiri relevante, obiective.

Am inteles nevoia oamenilor de a interactiona, dea fi mai aproape unii cu altii, pentru a suplini lipsa socializarii, asa cum erau obisnuiti inainte de pandemie, iar ei au raspuns cu efervescenta pe plaformele online (kanald.ro, wowbiz.ro, kfetele.ro, stirilekanald.ro, radioimpuls.ro), dar si in comunitatile din social media dedicate show-urilor si vedetelor statiei.

Radio Impuls, statie care s-a alaturat Kanal D in urma cu doi ani, a avut continut proaspat, cea mai buna muzica pentru un public tanar, activ, urban, avid de hituri, tinandu-si ascultatorii aproape. Iar rezultatele au fost imbucuratoare, statia inregistrand o crestere semnificativa la nivelul publicului comercial din Bucuresti. Radio Impuls a crescut in valul 3 din 2020 ( inregistrat in perioada augus31 –decembrie13 2020) cu 120% fata de valul 2 (27Aprilie-16August2020) si o crestere de 69% fata de valul 3 (August26-Decembrie15 2019).

3. Care sunt top trei cele mai profitabile emisiuni ale postului?

Toate emisiile postului ne-au adus in top, fiecare dintre acestea raspunzand unei anumite nevoi a publicului nostru. Kanal D este o statie generalista si se adreseaza unor categorii de telespectatori foarte variate, asadar continutul este unul divers, pentru toata familia si pentru o paleta larga de interese. Cele mai recente suprize frumoase pe care le-am facut telespectatorilor si care se bucura de un succes urias, plasand postul Kanal D pe primul loc in topul audientelor, sunt reality-ul fenomen „Survivor Romania", cel de-al doilea sezon, si un format international, realizat intern la Kanal D – „40 de intrebari cu Denise Rifai".

Reactiile sunt extraordinare, publicul este extrem de implicat, „Survivor Romania" are succes atat pe TV, cat si in social media sau pe YouTube, este o frenezie permanenta, oamenii comenteaza, fac presupuneri, pun intrebari si, mai mult decat atat, participa la acest reality, prin vot, dar si prin faptul ca pot alege pe pagina de Instagram a emisiunii (survivorromania.oficial) recompensele pentru concurenti, in cadrul jocurilor de recompensa. Asadar publicul este, si el, actor principal in acest show.

„40 de intrebari cu Denise Rifai" este un format revolutionar in Romania, unul foarte riguros si provocator atat pentru invitatii emisiunii, cat si pentru realizatori, si revelator pentru public. Necesita o documentare extrem de ampla, pentru ca toti cei care pasesc in platoul emisiunii trec printr-un adevarat maraton al sinceritatii despre viata lor profesionala si personala. Tot ceea ce a aparut in spatiul media despre invitati va fi repus in discutie, pentru ca personalitatea in cauza sa isi spuna clar si ferm punctul de vedere, sa clarifice acolo unde inca sunt semne de intrebare.

Invitatii au la dispozitie doua ore de emisiune si doua minute pentru a raspunde la fiecare intrebare. Nume foarte cunoscute, personalitati puternice din diverse domenii, au trecut pana acum prin sita intrebarilor lui Denise Rifai; Gica Popescu, Viorica Dancila, Elena Udrea, Dan Bittman, Ion Cristoiu, Teo Trandafir, Adrian Nastase, Dan Negru, Victor Ponta sunt doar cateva dintre acestea. Fiecare intrebare si raspuns a emisiunii se transforma intr-o stire in presa pentru ca dezvaluirile se tin lant, de multe ori avem parte de declaratii in exclusivitate. Emisiunea atrage nu numai un public pasionat de talk-show si dezbatere, dar si tineri si foarte tineri care l-au viralizat pe Tik Tok.

4. Cum vede Kanal D serviciile precum Netflix? Reprezinta acestea o amenintare pentru posturile TV clasice?

Odata cu pandemia, obiceiurile de consum s-au modificat si ele, mai ales in perioada de lockdown. Oamenii au petrecut mai mult timp in social media, platforme video (YouTube). Au urmarit mai mult decat de obicei filme si show-uri TV acasa, pe micul ecran, dar atentia a fost indreptata si catre platforme de streaming. Acest lucru nu il percep ca pe o amenintare, ci ca pe o evolutie a pietei. Mai mult decat atat, consumul de TV este in continuare ridicat in Romania, in aceasta perioada a pandemiei au crescut audientele si in Day Time, nu numai in Prime Time.

Luand in calcul cresterea semnificativa a Kanal D cred ca romanii au ramas atasati show-urilor de calitate, fie ca ca sunt emisiuni de divertisment, reality-uri, formate internationale sau locale, dar si Stirilor relevante, atat de necesare intr-o perioada in care este nevoie de informatii clare si din surse credibile.

In acelasi timp, si noi urmarim trendurile media, ne concentram si pe dezvoltarea continutului video propriu, in cadrul diviziei de digital, astfel incat sa satisfacem si aceasta nevoie de consum, oferind publicului o varietate de continut video exclusiv, ce vine in completarea celui oferit de TV.


5. Unde vedeti Kanal D in urmatorii 14 ani in Romania ca audienta, plasare in topul televiziunilor?

Avand in vedere evolutia extraordinara a Kanal D in Romania, aflat in acest moment in top trei statii generaliste din Romania, de multe ori pe prima si a doua pozitie, am sperante si asteptari mari in ceea ce priveste evolutia viitoare. Suntem o echipa unita, creativa, orientata spre rezultate. Am fost in permanenta, inca de la lansare, orientati catre o strategie care sa ne diferentieze, iar aceasta a fost o abordare castigatoare pentru ca am lansat in media din Romania anumite trenduri puternice, cum e cel al serialelor turcesti, al formatelor sportive sau de supravietuire ( „Survivor Romania") al reality-urilor de stil si atitudine („Bravo, ai stil!) sau matrimoniale („Puterea Dragostei"), toate acestea inregistrand un succes urias.

Continuam sa consolidam toate proprietatile noastre, investind in tehnologie de ultima generatie, infrastructura si in continut video exclusiv pe platformele digitale astfel incat sa oferim publicului o experienta totala - 360 grade de entertaining de calitate si informatie relevanta, accesibile printr-o varietate de de suporturi si formate media –TV, Radio, Digital. Radio Impuls este, de asemenea, foarte important pentru noi, statia s-a alaturat portofoliului Dogan Media in urma cu doi ani si ne continuam strategia pentru a performa tot mai mult si a atrage un numar tot mai mare de ascultatori.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 24 Octombrie 2021, 20:59
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter