MEDIA & MARKETING

Cheltuielile cu publicitatea din SUA au crescut pentru prima data din 2008

26 mai 2010, ora 17:31 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
grafic.jpgmedie.jpg
Piata de publicitate din Statele Unite a inregistrat o crestere de 5% in intervalul ianuarie-martie, sumele cheltuite de advertiseri insumand 31,3 miliarde dolari, potrivit datelor companiei de cercetare Kantar Media, informeaza Adweek.com.

Aceasta este prima crestere trimestriala din martie 2008 si constituie, de asemenea, cea mai buna evolutie 2006.

Vestea si mai buna o constituie faptul ca pe 13 din cele 19 medii analizate de Kantar s-a inregistrat crestere.

Printre acestea se numara televiziunea, cu o crestere de 22%, radioul (19%), precum si Internetul (5%). Printul a continuat sa scada, iar in trimestrul 1 a pierdut 4%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.



Cheltuielile celor mai mari 10 advertiseri din SUA au crescut cu 10,6% pana la 4,34 miliarde de dolari, iar sumele cheltuite de primii 100 au insumat 15 miliarde de dolari, cu 11% mai mult decat in urma cu un an.

Top 5 advertiseri din SUA

Procter & Gamble - 772,6 mil.$ (+17%)

AT&T - 576,4 milioane dolari (+27%)

Verizon - 517,2 milioane dolari (+9%)

Pfizer- 396,4 milioane dolari (+46%)

General Motors - 534 milioane (28,5%)
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 15 Iunie 2021, 04:01
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter