- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Compania Mediaedge:cia isi extinde brandul in Romania

03 May, 11:28 • Redactia DailyBusiness
Mediaedge:cia (MEC), companie specializata in comunicare si implementare media, parte a grupului WPP, se lanseaza in Romania, compania Media Insight urmand sa poarte numele Mediaedge:cia incepand cu luna mai.
Compania Mediaedge:cia isi extinde brandul in Romania

Compania Media Insight apartine tot grupului WPP si opereaza in Romania din anul 2000. Echipa va fi condusa in continuare de Bogdan Prajisteanu, Managing Director Mediaedge:cia, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.

Mediaedge:cia preia in portofoliul sau atat clienti Media Insight existenti la nivel local – Bigotti, Cargill, Elite, Ferrero, GTC, Ikea, Orkla Foods, Plus Discount, Tchibo, Safilar si URBB, cat si clienti internationali ai companiei – Beiersdorf, Michelin, Novartis, Sony Ericsson si Visa.

Conform estimarilor RECMA din 2006, Mediaedge:cia se afla pe locul doi in Europa Centrala si de Est, cu o cifra de afaceri de 1.097 milioane dolari. Compania detine 199 de birouri in 79 de tari.

De asemenea, agentia Young&Rubicam/Team Advertising – partener media al grupului WPP – se va afilia retelei MAXUS, echipa continuand sa fie condusa de Nicu Laita ca Managing Director.

Portofoliul de clienti Young&Rubicam/Team Advertising include companii internationale cum ar fi Colgate-Palmolive, Danone si Xerox, dar si clienti locali precum Tiriac Auto Group, Daimler-Chrysler, Clal Insurance, AG Direct.