MEDIA & MARKETING

Contul Bricostore a plecat la MEC Romania, dupa un pitch in care au mai intrat Zenith si Media Investment

11 ianuarie 2010, ora 13:21 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
mec-mediu.jpg
Mediaedge:cia (MEC) Romania a castigat contul de media al lantului de retail Bricostore, in urma unei licitatii organizata la sfarsitul anului trecut, in a carei faza finala au mai participat agentiile Zenith Media, agentia care a administrat contul anterior, si Media Investment, au anuntat oficialii MEC.
Printre serviciile pe care agentia condusa de Bogdan Prajisteanu (foto) le va oferi Bricostore se numara analiza profilului consumatorului si de eficienta a investitiei, optimizarea strategiei, cumparare, planificare si implementare media, online, cercetare si retail.

Comunicarea media va contine atat campanii de promotie, cat si campanii de imagine. Prima campanie de media va incepe in luna ianuarie si are ca obiective principale crearea notorietatii in randul publicului-tinta, pozitionarea brandului Bricostore pe piata de retail si cresterea cotei de piata.

Strategia de comunicare va fi sustinuta de un mix de media format din TV, OOH, internet, radio si presa.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 15 Iunie 2021, 04:19
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter