- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Criza \”musca\” si din presa de business : Liderii ziarelor de afaceri au pierdut pana la 45% din vanzari

07 Sep, 15:06 • andra.gheorghe
Saptamana Financiara si Capital, publicatii saptamanale, lideri de vanzari pe segmentul in care activeaza, si-au diminuat vanzarile cu 45%, respectiv 37% in trimestrul doi al anului, fata de T2 2009, potrivit datelor Brat.
Criza \musca\ si din presa de business : Liderii ziarelor de afaceri au pierdut pana la 45% din vanzari

Saptamana Financiara

, cel mai vandut saptamanal de afaceri din Romania, a raportat vanzari medii de circa 18.000 exemplare per aparitie in trimestrul doi al anului, cu 45% mai mici fata de perioada similara a lui 2009.

Capital, principalul rival al Saptamana Financiara, si-a diminuat vanzarile cu 37%in aprilie – iunie 2010, ajungand la 12.700 de cumparatori, in medie per aparitie.

Business Magazin, saptamanalul editat de Publimedia a scazut si el cu 24%, atingand vanzari medii de 8.300 exemplare per editie in aprilie – iunie 2010, fata de aprilie-iunie 2009.

Money Express, saptamanalul detinut de M&C Strategy Development nu si-a raportat cifrele de vanzari pe trimestrul doi din 2010.
[img=851][/img]
Singura publicatie printata de business care a crescut cu peste 100% in T2 este cotidianul Financiarul, care a atins vanzari medii 8.900 exemplare in aprilie – iunie 2010, fata de 3.900 exemplare in aprilie – iunie 2009.

Ziarul Financiar ramane cel mai bine vandut cotidian de business, dar afiseaza o scadere de 25% in T2 2010, cu 12.200 exemplare vandute in medie zilnic.