- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Criza schimba prioritatile in comunicare: Aminteste-i omului de portofel

01 Apr, 00:01 • andra.gheorghe
In 2010 se cauta campanii de PR care pun accentul pe produs, fara investitii majore, ceea ce face ca mediul online sa fie tot mai folosit. PR-ul o lasa mai moale cu mesajele emotionale, despre valorile brandurilor, si scoate in fata foarte clar care este avantajul economic de a cumpara un anumit produs.
Criza schimba prioritatile in comunicare: Aminteste-i omului de portofel

Activitatile generale ale companiilor si datele financiare nu mai sunt in topul preferintelor cand vine vorba de comunicare, din simplul motiv ca performantele firmelor nu mai sunt atat de mult un motiv de „lauda”.

Corina Barladeanu, general managerul agentiei 2activePR, spune ca anul 2010 va fi marcat de o apetenta si mai mare a clientilor pentru solutii de PR creative, „out of the box”, cu un mesaj care sa se raspandeasca de la om la om, fara investitii majore.

„Castigatoare vor fi campaniile integrate, avand in centru digitalul. Se va pune mai putin accent pe comunicarea corporatista, in mod special financiara, in beneficiul comunicarii de produs. In acest caz, mesajele de natura rationala – eficienta, economie, return on investment, vor predomina, iar argumentele de natura emotionala vor astepta pana la iesirea din criza”, a explicat pentru DailyBusiness.ro directorul agentiei.

2activePR mizeaza pe o crestere de 10% a veniturilor agentiei in 2010, dupa afacerile de peste 830.000 euro raportate in 2009.

Potrivit sefei 2active, business-ul pe care il gestioneaza a intrat cu dreptul in anul 2010, cu doua conturi importante castigate: Polycom (furnizor de solutii de teleprezenta, video si voce) si Anchor (proprietarul Bucuresti Mall si Plaza Romania).

In 2009, compania a mai atras conturi precum Timisoreana, Pernod Ricard, Romstal, British Airways sau Lenovo.

2activePR s-a lansat pe piata locala de PR in anul 2000. Agentia ofera servicii de consultanta in comunicare corporate si de marketing, management de criza, campanii de informare si educare, platforme si proiecte CSR, servicii de event management si marketing.

Echipa 2activePR reuneste 14 consultanti, care gestioneaza clienti ca Albalact, Bristol Myers-Squibb, British Airways, Holcim, Lockheed Martin Aeronautics, McGraw-Hill Education, Procter&Gamble, Pernod Ricard, Romstal sau Timisoreana.

Printre jucatorii principali ai pietei de PR, evaluata la cateva zeci de milioane de euro, se mai numara Ogilvy PR, Lowe PR, Millenium, GMP PR, DC Communication, Image PR, Premium PR.