- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

De ce a cumparat Barbut reclama pe un stadion intreg: \”Am gasit un loc unde AdePlast poate sa respire nesufocat de alti producatori\”

05 Aug, 18:37 • andra.gheorghe
AdePlast, compania lui Marcel Barbut, a achizitionat tot spatiul de reclama de pe stadionul pe care se va juca meciul FC Timisoara - Myllykosken Pallo. Un motiv care sta in spatele acestei miscari de marketing este 'fuga' de concurenta: " Pe toate stadioanele vedem adezivi. Am gasit un loc unde Adeplast poate sa respire singur, nesufocat de alti producatori", a declarat omul de afaceri pentru DailyBusiness.ro
De ce a cumparat Barbut reclama pe un stadion intreg: \Am gasit un loc unde AdePlast poate sa respire nesufocat de alti producatori\

Potrivit lui Barbut, compania pe care o conduce a cumparat un pachet mai mare de reclama, care va include si spoturi TV pe TVR 1, postul de televiziune care va difuza meciul dintre Timisoara si Myllykosken Pallo, la ora 20.30.

Proprietarul AdePlast nu a furnizat suma cu care a cumparat reclama pe stadion, pe motiv de confidentialitate, si nici nu pare sa tinteasca recuperarea ei.

„Aceasta este o investitie in imaginea noastra ca brand national si nu gandesc lucrurile pe modelul recuperarii banilor, asa cum ne-au obisnuit multinationalele”, a explicat Barbut.

Marcel Barbut a precizat ca achizitia integrala a spatiului de reclama pe stadion este un proiect punctual si ca „in functie de oportunitatile aparute vom vedea ce vom face pe viitor”.